וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מגשי פיצה? כוכב הרשת נעצר בחשד לסחר בבני אדם

אנדרו טייט, שידוע באמירותיו השוביניסטיות, נעצר ברומניה בחשד שחטף יחד עם אחיו שתי נשים והתעלל בהן מינית, פיזית ונפשית. מעצרו של טייט הגיע אחרי שפרסם סרטון בו יצא נגד פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג, והצטלם עם מגשי פיצה שהצביעו על מיקומו

אושיית הרשת המיזוגני אנדרו טייט נעצר ברומניה בחשד לסחר בבני אדם. 30 בדצמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
אנדרו טייט/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

כוכב הרשת השנוי במחלוקת אנדרו טייט, שידוע באמירותיו השוביניסטיות, נתפס הלילה (שישי) ברומניה בחשד לסחר בבני אדם - אחרי שהעלה סרטון בו מופיעים מגשי פיצה שהצביעו על מיקומו.

שוטרים עם ציוד טקטי פשטו על הווילה ברומניה בה טייט ואחיו טריסטן שהו, כדי לעצור את האחים הבריטיים בחשד לחטיפה ואונס. לפי החשד, האחים חטפו לווילה שתי צעירות, אחת עם אזרחות אמריקנית והשנייה עם אזרחות רומנית, והשאירו אותן שם בניגוד לרצונן, שם הן היו נתונות לאלימות פיזית ונפשית. עוד מסרו התובעים כי מצאו שש נשים שנוצלו מינית על ידי החשודים. האחים טייט סירבו להגיב, אך מעורך דינם נמסר שנעצרו.

לפי המשטרה, האחים טייט הקימו ארגון פשע שנועד להתעלל מינית בנשים ולאלץ אותן להצטלם באקטים פורנוגרפיים, כדי להפיץ את הסרטונים ברשתות מדיה חברתית. לפי דיווח Libertatea, השניים נחקרו במשך כחמש שעות באפריל, אך שוחררו בתום החקירה.

במהלך הפשיטה, השוטרים מצאו בווילת האחים כלי נשק, בהם כמה אקדחים, אגרופנים, גרזן וחרבות באורכים שונים, בנוסף לערימות כסף.

לפי הדיווחים, מעצרו של טייט הגיע אחרי שפרסם סרטון בו יצא נגד פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג. במהלך הסרטון, שארך כשתי דקות, ביקש אנדרו מאדם מחוץ למסך להביא לו שני מגשי פיצה, אך "לא למחזר אותן", במאמץ ללגלג על תונברג. המגשים הצביעו ככל הנראה על מיקומו של טייט - ואפשרו למשטרה הרומנית לעקוב אחריו ולעצור אותו.

אנדרו טייט ידוע באמירותיו המיזוגיות הקיצוניות. בין היתר אמר טייט כי לדעתו "נשים אשמות חלקית לכך שנאנסו", כי "נשים שייכות לגברים", וכי "דיכאון הוא לא דבר אמיתי". כמו כן, טייט ידוע גם בפרסום אמירות הומופוביות וגזעניות, והפצת מידע מוטעה בזמן מגיפת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully