וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 25 נורה למוות בבאקה אל-גרבייה

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 8:17

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בצעיר, אולם מותו נקבע בדרך אל בית החולים. מהשטרה מסרה כי פתחה חקירה בנושא, והחלה בסריקות אחר החשודים בירי. מוקדם יותר השבוע, נורה למוות אדם נוסף, אמיר סאמי זיאדנה, בעיר רהט

בווידאו: זירת הירי ברהט בה נורה למוות צעיר בן 26/דוברות משטרת ישראל

ג'מיל אבו חוסין, צעיר כבן 25, נורה הלילה (שישי) למוות בבאקה אל-גרבייה בעסק המשפחתי. במקום, נורה למוות גם אחיו אמיר אבו חוסין, בן 23 במותו בדצמבר שלפני שנתיים. שלושה קרובי משפחה נרצחו אז באותו הלילה כששני בני משפחה שליוו את האמבולנס לבית החולים נרצחו ביריות בדרך לחדרה.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לצעיר טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה והחל את פינויו לבית החולים הלל יפה שבחדרה, אולם, מותו של הצעיר נקבע בדרך.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא וכי שוטרי תחנת באקה אל-גרבייה החלו בסריקות אחר החשוד בירי. כמו כן, חוקרי מז"פ החלו באיסוף ממצאים בזירה.

ג׳מיל אבו חוסין בן ה-25, שנורה למוות בבאקה אל-גרבייה בעסק המשפחתי. 30 בדצמבר 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
נורה למוות בעסק המשפחתי כשנתיים לאחר שנורה שאחיו. ג׳מיל אבו חוסין/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הירי הלילה, הינו חלק מסכסוך מקומי שגבה עד כה שמונה נרצחים בשנים האחרונות. מנתוני עמותת יוזמות אברהם עולה כי 116 קורבנות קיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה בחברה הערבית בשנת 2022; "העלייה במספר הקורבנות נבלמה, אך יש להמשיך את התכניות המיוחדות", אומרים ביזמות אברהם.

מוקדם יותר השבוע, ביום רביעי, נורה למוות אמיר סאמי זיאדנה בעיר רהט. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לזיאדנה ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי לאחר חקירה ראשונית עלה החשד כי זיאדנה נרצח על ידי אחיו, וכי אירוע הרצח התרחש על רקע של סכסוך משפחתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully