וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגלת הפיתוי" של פוטין: "יש עוד עשרות מרגלות כמוני במדינות המערב"

31.12.2022 / 23:40

מרגלת רוסיה לשעבר, שטוענת כי הוכשרה באותה תוכנית צבאית מפרכת שעבר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, טוענת שיש עוד עשרות מרגלות ומרגלים רוסיים הפזורים ברחבי בריטניה, ארה"ב ומדינות מערביות נוספות - אולי גם בישראל

המהפך של המרגלת הרוסיה לשעבר אלייה רוזה/aliiaroza

עלייה רוזה בת ה-37 עלתה לכותרות בשנה שעברה לאחר שחשפה את עברה כ"מרגלת פיתוי" שהתאהבה בגבר שהיה המטרה שלה - ובקושי נמלטה בחיים מרוסיה. מוקדם יותר השנה היא עלתה שוב לכותרות כשהעניקה הצצה למה שקורה במוחו של שליט רוסיה, ולדימיר פוטין, שעבר את אותה תוכנית אימונים צבאית כמו שלה. כעת חושפת המרגלת לשעבר שיש עוד עשרות מרגלות רוסיות ממש כמוהה המפוזרות בבריטניה, בארה"ב ובמדינות מערביות נוספות, ייתכן שאף בישראל.

עלייה רוזה, פעילת שירותי הביטחון הרוסיים לשעבר שמלמדת כעת טכניקות פיתוי סודיות סובייטיות בבוורלי הילס וטוענת שאין גבר שיכול לעמוד בקסמה, סיפרה שיש עוד עשרות סוכנים רוסיים הפזורים בכל העולם. "לפעמים סוכנים חיים במדינות שונות, כמו אמריקה או אנגליה - והם נראים בדיוק כמו משפחה רגילה בסיסית", אמרה עלייה ל-Daily Star, "לפעמים שני סוכנים, אחד זכר ואחת נקבה... הם יכולים להתחתן. יהיו להם ילדים. תהיה להם משפחה נורמלית, לא יעלה על דעתכם שהם סוכנים - אבל כל הזמן הזה הם פשוט מקשיבים".

היא הוסיפה: "הם מגלים מה קורה והם סוכנים מסווים -אתם לא יכולים לדמיין אפילו שהם חיים חיים כפולים. התפקיד שלהם הוא רק להקשיב ולראות מה קורה. זה ריגול שקט מאוד ולא דרמטי", אומרת עלייה ו"לא כל סוכן הוא ג'יימס בונד!". היא הדגישה שלממשלת רוסיה חשוב לדעת מה אנשים חושבים באירופה, מדינות המערב, אמריקה ובריטניה.

גם הפעם התייחסה עלייה למנהיג רוסיה, ולדימיר פוטין, וציינה כי הוא השתמש בכמה מאותם טריקים פסיכולוגיים שהיא למדה באימוניה כדי לזכות באמון העם הרוסי כולו. "חלומו של פוטין הוא לאחד את כל מדינות ברית המועצות לשעבר בגוש כמו ברית המועצות הישנה, והוא השתמש ברבות מאותן טכניקות ק.ג.ב שלמדתי כדי להשפיע על העם הרוסי כולו. הוא בנה את המותג שלו בצורה כה יעילה... מתוך ידיעת כל טכניקות הק.ג.ב האלו, הוא הפך את המותג 'פוטין' לסופר חזק. כל אישה רוסייה אומרת 'הוא כל כך לוהט', כל גבר אומר 'אני אוהב את הבחור הזה, יש לו ביצים'".

היא אמרה כי מסע התעמולה המציג את המנהיג החזק חשוף החזה על סוס או צולל לתוך האוקיינוס כדי "לחפש אוצרות", גרם לפוטין להיראות לעם הרוסי כ"ג'יימס בונד סופר מושלם". באותו אופן שבו מרגלת הפיתוי יוצרת דימוי של שלמות שיגרום לכל גבר להתאהב בה, אומרת עלייה, פוטין גרם לרוסיה כולה להתאהב בו על ידי יצירת דימוי מלוטש - ואכן בסקר שנערך ברוסיה ב-2021 נבחר פוטין לגבר הסקסי במדינה, הן ע"י גברים והן ע"י נשים. "עכשיו יש לו מספיק כוח שהוא יכול ללכת ולפלוש לאוקראינה - ולפני כן לחצי האי קרים...", הסבירה עלייה.

עלייה ציינה שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת מבלי לכבוש קודם את לבם של העם הרוסי. "יש לו כוח, יש לו כלים מניפולטיבים... ועכשיו הוא יוצר ברית עם סין, עם הודו ומדינות אסיה אחרות. הוא יוצר כוח עצום שיהיה מסוכן לאמריקה ולאירופה". "למעשה", היא מוסיפה, "למדינות אירופה יש כרגע בעיה עצומה בגלל כמות הפליטים האוקראינים שיעלו להן הרבה מאוד".

ולדימיר פוטין. רויטרס
ולדימיר פוטין מוצג כג'יימס בונד המושלם/רויטרס

עלייה הוסיפה כי מקורותיה באוקראינה אמרו לה שמאחורי הקלעים יש אמונה שרוסיה תשתלט במוקדם או במאוחר על חלקים נרחבים מאוד של המדינה. היא אמרה: "המלחמה כנראה תימשך עוד שנתיים כי מדינות רבות מרוויחות ממנה מבחינה כלכלית והן ירצו שהיא תימשך".

למרות דיווחים נרחבים על כך שלסנקציות המערביות יש השפעה הרסנית על הכלכלה הרוסית, עלייה מאמינה שהרוסים "מאוד שמחים עכשיו". היא אומרת שחבריה ברוסיה ואוקראינה מספרים לה שמוצרים מארה"ב, כמו האייפון למשל, הם למעשה זולים יותר כרגע. השוק השחור תמיד היה חזק ברחבי הגוש הסובייטי לשעבר - ולכן הסנקציות משפיעות מעט על המחירים. עלייה טוענת שמכוניות יוקרה מתוצרת מערבית זולות אפילו יותר ממה שהיו לפני המלחמה.

ככה נראים החיים שלה כיום:

בסופו של דבר, צופה עלייה, "אוקראינה כמדינה לא תתקיים יותר או שתהיה הרבה יותר קטנה", היא אומרת. עלייה מאמינה שכמחצית משטחה של אוקראינה תקלט באירופה, בעוד שחלק ניכר ממה שהיא כעת אוקראינה יעבור לרוסיה. אותם אוקראינים שרצו להיות אירופאים "יקבלו את מה שהם רוצים", בעוד שפוטין ישיג שליטה על דונבאס ועל חצי האי קרים ודונצק - שם "כל האנשים מחשיבים את עצמם גם ככה כרוסים".

"זה פשוט עצוב שכל כך הרבה אנשים נאלצו למות כדי שזה יקרה", מסכמת עלייה.

המרגלת לשעבר השיקה זה עתה קורס פיתוי מקוון בן 10 חלקים המבטיח כי "ללא קשר למראה או מעמד חברתי" בוגריו יוכלו "לפתות כל אחד". למידע נוסף על הקורסים שלה - לחץ כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully