וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגלת הפיתוי" של פוטין מזהירה: הוא ילך עד הסוף

13.3.2022 / 0:23

מרגלת שעבדה בעבר עבור ולדימיר פוטין עד שהתאהבה באדם אותו הייתה אמורה לפתות, מעניקה הצצה למה שקורה במוחו של שליט רוסיה, שעבר את אותה תוכנית אימונים צבאית כמוה שם "לימדו אותנו איך לפתות גברים ולתמרן אותם פסיכולוגית"

המרגלת הרוסיה לשעבר אלייה רוזה/(@aliiaroza

מרגלת רוסיה לשעבר שטוענת שהיא הוכשרה באותה תוכנית צבאית מפרכת כמו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שיתפה את מחשבותיה על המלחמה הרוסית עם אוקראינה - והזהירה שלהערכתה הנשיא הרוסי "ילך עד הסוף".

ב-TMZ דווח שעלייה רוזה, בת ה-37, עלתה לכותרות בשנה שעברה לאחר שחשפה את עברה כ"מרגלת פיתוי מיני" שהתאהבה בגבר שהיה המטרה שלה ובקושי נמלטה בחיים מרוסיה.

"הוכשרתי באותה תוכנית צבאית כמו פוטין ולמדנו איך להישאר רגועים במצבים מלחיצים מאוד", היא אמרה ל-Jam press. "פוטין תמיד מנצח; הוא לא יכול להפסיד במלחמה הזו ולסגת לאחור, כי זה יפגע במוניטין שלו, לכן הוא ילך עד הסוף", היא הוסיפה שהיא מאמינה שהאסטרטגיה של הנשיא הרוסי היא "להשיג שליטה מלאה באוקראינה ולהציב מנהיג חדש שיחליף את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי".

לטענתה היא יודעת ממקור ראשון עד כמה פוטין יכול להיות מסוכן, כיוון שהיא עברה הכשרה זהה לשלו על ידי אותם אנשים, ויש לה קרובי משפחה וחברים שמתגוררים גם באוקראינה וגם ברוסיה, והם אומרים לה שהם "מפחדים" מהמשטר של הנשיא הרוסי. "האסטרטגיה של פוטין ברורה - אל תתנו לנאט"ו להציב רקטות או נשק באוקראינה והוא יעשה הכל כדי להשיג את מטרתו, אבל הוא האמין שזה יהיה קל, כפי שהיה כששלח את הצבא הרוסי לקזחסטן בגלל המהפכה בינואר 2021. הוא לא ציפה שהאוקראינים ילחמו בחזרה ויזכו לתמיכה מכל העולם. באופן אישי אני מרגישה מאוד עצובה ושבורה שאזרחים מתים כל יום", אמרה עלייה.

עוד על פוטין

נחשף היכן מסתיר פוטין את המאהבת הסודית שלו וילדיהם

לכתבה המלאה

"אני מדברת מדי יום עם קרובי המשפחה והחברים שלי שגרים באוקראינה וברוסיה. אני ממש דואגת להם. הם אומרים שרוסים מעל גיל 45 תומכים במשטרו של פוטין כי הם מפחדים. אנשים עייפים אחרי הקורונה ואף אחד לא רוצה שתהיה מלחמה. חיילים רוסים לא יכולים לבחור אם לצאת למלחמה או לא, יש את הפקודה - והם צריכים למלא אותה", הוסיפה עלייה שבימים אלה מגייסת תרומות למען ילדים אוקראינים.

עלייה, שנולדה בברית המועצות לאב שהיה גנרל צבאי בכיר, הייתה צפויה ללכת בדרכו ולהצטרף לצבא הרוסי, אולם לאחר שניהלה רומן עם האיש שעליו הייתה אמורה לאסוף מודיעין, נאלצה המרגלת לעזוב את מוסקבה מחשש לחייה - והיא לא חזרה כבר יותר מעשור. המרגלת לשעבר היא כיום יחצנית בעולם האופנה שמתגוררת בלוס אנג'לס אבל פעילה גם בלונדון והיא גם מפרסמת טכניקות הגנה עצמית ברשתות החברתיות כדי ש"כולם יוכלו להילחם בחזרה".

ככה נראים החיים שלה כיום

"במרכז החינוכי בו הוכשרתי, לימדו אותנו איך לפתות גברים, איך לתמרן אותם פסיכולוגית, איך לגרום להם לדבר כדי שנוכל להעביר מידע לשלטונות", היא חשפה בעבר. למרבה האירוניה, האיש ששינה את חייה נקרא גם ולדימיר - והוא היה היעד למשימה הרשמית הראשונה שלה ב-2004, כשהייתה רק בת 19.

היא אמרה בעבר לג'אם פרס: "בשביל המשימה הראשונה שלי, הייתי צריכה להעמיד פנים שאני זונה כדי שאוכל ללכת למועדון ולפתות מנהיג כנופיית פשע אפגנית שסיפקה סמים למדינה. זה היה פשוט מטורף, הסתובבתי עם האנשים הרעים האלה שנלחמו אחד בשני והרגו אחד את השני".

למרות ההכשרה שעברה היא התאהבה ביעד שלה והחלה לנהל יחד איתו חיים של פשע, עושר ונוחות - עד שסיפור הכיסוי שלה נחשף. "חברי הכנופיה של ולדימיר גילו שהייתי בצבא די מהר, הם כנראה עקבו אחרי. הכניסו אותי לאוטו, לקחו אותי ליער חשוך, ו-10 גברים התחילו להכות אותי", נזכרת עלייה. "ולדימיר הציל אותי והקריב את חייו לפני שהם הספיקו לרצוח אותי.

"לפני שהוא מת, ולדימיר נתן לי רשימת אנשי קשר במוסקבה לפנות אליהם למקרה שיקרה לו משהו, ואמר לי לא לדבר עם אף אחד אחר. בנתיים המשטרה התחילה לעקוב אחרי והחברים שלו החביאו אותי במשך כשנה. כשהדברים היו רגועים מספיק התחלתי לחיות את חיי, אבל ידעתי שלעולם לא אוכל לחזור אחורה."

המרגלת לשעבר נפגשה עד מהרה והתאהבה באוליגרך רוסי, לו נישאה בשנת 2006. זמן קצר לאחר מכן, היא נכנסה להריון. אבל חייה קיבלו תפנית נוספת כשבעלה נכלא ומת מאוחר יותר בכלא.

אבל הגורל העניק לה הזדמנות נוספת כאשר היא קיבלה את הנכסים הפיננסיים של בעלה המנוח ומניות החברה שלו. היא ובנה שזה עתה נולד, פלטון, עברו לשוויץ וללונדון, לפני שהתיישבו לבסוף בארה"ב שם הם חיים חיי מותרות.

"אחרי שעברתי שנים של טיפול כדי להתמודד עם הטראומה של העבודה כמרגלת רוסיה, אני רוצה להשתמש בקול שלי כדי לקדם שלום. העולם זקוק לשלום. כולנו צריכים לאהוב אחד את השני. העם הרוסי לא רוצה מלחמה, הם לא תומכים במלחמה הזו. זו המלחמה של פוטין ואין מנצחים במלחמה הזו. עלינו להשתמש בגופנו ולהצטרף יחד כדי לפעול להביא שלום עולמי נצחי", היא סיכמה את המצב כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully