וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהצתת ודרדור מכולת האשפה שפצעה קשה אישה בירושלים

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 16:14

השוטרים עצרו את החשוד בשכונת מאה שערים בעיר, משם לקחו אותו לתחנת המשטרה כדי להמשיך בחקירתו. מצבה של האישה שנפגעה בהפגנה האלימה לפני כשבועיים, מירל דז'לובסקי, מוסיף להיות קשה

בווידאו: הפרות סדר במרכז ירושלים, 15 באוקטובר 2022/צילום: חדשות כל העולם, זאבי

המשטרה עצרה היום (ראשון) חשוד בהצתת מכולת האשפה ודרדורה לעבר אשה במהלך הפגנות חרדים לפני כשבוע וחצי בירושלים. הוא נעצר על ידי השוטרים בשכונת מאה שערים בעיר ונלקח לתחנת המשטרה, שם חקירתו נמשכת. מצבה של האישה שנפגעה, מירל דז'לובסקי, מוסיף להיות קשה.

ההפגנה האלימה אירעה ביום חמישי לפני שבועיים בירושלים, בהשתתפות מאות בני אדם שהציתו פחים, חסמו את צירי התנועה ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה ומג"ב שהיו במקום. האירוע אירע ברחוב יחזקאל בעיר, שם המפגינים פגעו גם בניידת משטרה.

האישה שנפצעה במהומות היא תושבת האזור, ואם לעשרה ילדים. גיסה נפצע לפני כחצי שנה בתאונה ליד ספסופה, ונמצא בשיקום ארוך. לא חל שינוי מאז אשפוזה בעקבות המקרה.

ההפגנות התקיימו בעקבות מעצר חשוד תושב בית שמש שלפי החשד הצית חנות סלולר בשכונה במסגרת פרוטקשן של תעודת כשרות לחנויות סלולר.

הפרות סדר במרכז ירושלים, 15 בדצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
ההפגנות, לפני כשבועיים/דוברות משטרת ישראל

פוליטיקאים רבים התבטאו נגד המקרה, בהם יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, שגינה את ההפגנה האלימה. "כל מחאה, חשובה ככל שתהיה חייבת להעשות על פי כללי החוק ותוך שמירה על כללי הסדר הציבורי, חופש הביטוי לא מצדיק אלימות בשום פנים ואופן. אני מצפה מרשויות החוק ללכוד את הפורעים ולמצות עימם את מלוא חומרת הדין. אני מתפלל לשלומה ומאחל לה החלמה מהירה".

עוד בוואלה!

מפגינים חרדים בי-ם דרדרו מכולת אשפה ופגעו בעוברת אורח, מצבה קשה

לכתבה המלאה
הפגנות חרדים אלימות בירושלים, 15 בדצמבר 2022. זושא לוסטיג, איתמר כרמון - חדשות כל העולם, אתר רשמי
ההפגנות בירושלים, לפני שבועיים/אתר רשמי, זושא לוסטיג, איתמר כרמון - חדשות כל העולם

גם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הצטרף לגינוי. "הזדעזעתי לשמוע על האירוע החמור ברחוב בר אילן בירושלים, בו מפגינים משולחי רסן גרמו לפציעה קשה בתושבת העיר", מסר. "אלימות והתפרעות איננה מחאה, אלא חילול ה' ואני מוקיע אותן מכל וכל. את הפורעים הללו שמטילים אימה על תושבי ירושלים חייבים לעצור בהקדם ולמצות עמם את הדין". יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז מסר, "פציעתה של עוברת אורח על ידי חבורת פורעים אלימה בירושלים היא קו אדום שנחצה. מקווה שהפושעים ייתפסו במהרה, ושימוצה עימם הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully