וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף מפגינים נגד הממשלה הנכנסת בחיפה: "ישראל הופכת למדינה פשיסטית מהזן הנחות ביותר"

עודכן לאחרונה: 24.12.2022 / 21:01

בהפגנה, ביוזמת התנועה לאיכות השלטון וארגוני המחאה משתתפים אנשי ביטחון, כלכלה, אקדמיה וחינוך, והיא נועדה, לדברי המארגנים "להשמיע קול ברור נגד ההפיכה המשטרית שמאיימת על כולנו" שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון: "מדובר במכונת רעל משומנת בעלת מרכיבים פליליים"

בווידאו: כאלף איש מפגינים בחיפה נגד "החקיקה המסוכנת שמקדמת הממשלה" החדשה/צילום: יואב איתיאל

בחיפה מתקיימת הערב (שבת) הפגנה ביזמת התנועה לאיכות השלטון וארגוני המחאה, שקראו לציבור להפגין "נגד החקיקה המסוכנת שמקדמת הממשלה העבריינית המיועדת". המשתתפים הגיעו מכל הארץ, חלקם בהסעות מאורגנות, "להשמיע קול ברור נגד ההפיכה המשטרית שמאיימת על כולנו". ההפגנה הזו היא המשכה של ההפגנה שהתקיימה בשבוע שעבר בכיכר הבימה בתל אביב, ושל לשיירת המחאה מלטרון לכנסת מספר ימים קודם לכן, "כחלק מהתנגדות אזרחית ארצית רחבה". כך לדברי המארגנים.

משתתפים אירוע יהודים, ערבים ודרוזים וביניהם אנשי ביטחון לשעבר, אנשי כלכלה, אקדמיה וחינוך. הם צעדו ממרכז חורב לאורך שדרות מוריה אל רחבת האודיטוריום במרכז הכרמל, שם הם מקיימים עצרת.

הפגנה נגד הממשלה במרכז הכרמל בחיפה, 24 בדצמבר 2022. יואב איתיאל, אתר רשמי
"ישראל עוברת טיפול המרה ברוטלי" בוגי יעלון ואליעד שרגא בהפגנה, 24 בדצמבר 2022/אתר רשמי, יואב איתיאל

בין הדוברים בעצרת: שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר רא"ל במיל' משה בוגי יעלון, תא"ל במיל' רון כתרי, לשעבר דובר צה"ל ומנהל בית ספר הריאלי בחיפה ועו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון.

יעלון אמר כי מדובר ב"מכונת רעל משומנת, בעל מרכיבים פליליים, הפוגעת בדמוקרטיה. ההתמודדות פה היא לא על ימין-שמאל, אלא על ישר או מושחת".

אליעד שרגא אמר: "אנשים בדיכאון, וזו לא תוכנית עבודה. מדינת ישראל עוברת טיפול המרה ברוטלי, קיצוני. משנים את הד.נ.א של מדינת ישראל. החקיקה הזאת תהפוך את ישראל ממדינה דמוקרטית למדינה אוטוקרטית או דיקטטורית. מדינת ישראל הופכת למדינה פשיסטית מהזן הנחות ביותר, פשיסטית אמונית, משיחית על סטרואידים".

כתרי, שניהל את בית הספר הריאלי העברי בחיפה במשך 17 שנה אמר למפגינים כי "האתגר בפניו ניצבים המחנכים - בבית ובמוסדות החינוך הינו ענק ומורכב, שכן קשה לעשות זאת תחת גָלִי הפופוליזם, הבוטות, השטנה לזולת וביטול השונה ממך". הוא קרא למחנכים ולתלמידים כאחד, "עמדו על המשמר, אל תתִירוּ לִדְרוֹך בנחלתכם ברגל גסה של גזענות, אפליה וקיפוח, הושיטו כתף ולב למניעת ריסוקן של מערכות הליבה במדינה ובחברה - בחינוך, במשפט".

עוד בוואלה!

ראש הממשלה בהפגנה נגד הקואליציה העתידית: "נתניהו חלש - קיצוניים הכניעו אותו ללא תנאי"

לכתבה המלאה
הפגנה נגד הממשלה במרכז הכרמל בחיפה, 24 בדצמבר 2022. יואב איתיאל, אתר רשמי
"החרדים והכהניסטים אונסים את התורה לצרכיהם". מפגינים במרכז הכרמל/אתר רשמי, יואב איתיאל
הפגנה נגד הממשלה במרכז הכרמל בחיפה, 24 בדצמבר 2022. יואב איתיאל, אתר רשמי
ההפגנה היא "התנגדות אזרחית ארצית רחבה"/אתר רשמי, יואב איתיאל

דינה הררי בת 78 הגיעה מקיבוץ חפציבה. "אבא שלי נהרג במלחת העצמאות בקרב בלטרון ולא בשביל מה שקורה היום הוא נלחם", אמרה לוואלה, "אני בכלל לא 'שמאל', אני מרגישה שאני מרכז, אבל מה זה שמצביעים כמו עדר ובלי לחשוב? מה זה 'רק ביבי'? מה, יש לנו מלך? לא שמים לב שהוא מוכר את המדינה כדי לא להגיע לסוף המשפט שלו? ולצורך זה הוא סיפח לממשלה שלו את החרדים והכהניסטים שעשו את התורה קרדום לחפור בה ואונסים את התורה לצרכיהם".

לדברי המארגנים נערכת ההפגנה בחיפה, "בה מתקיימת שותפות בין יהודים, ערבים ודרוזים, הנלחמים יחד על הדמוקרטיה ונגד הממשלה העבריינית הנכנסת".

מטעם המוחים נמסר: "הגענו במוצ"ש לחיפה ונהיה בכל מקום בארץ כדי להשמיע קול נגד ממשלה עבריינית שמבצעת הפיכה משטרית מסוכנת. זהו צו-8 אזרחי להצלת הדמוקרטיה. חייבים לעצור את הכשרת העבריין המורשע דרעי כחבר בממשלה ואת הפיכת המשטרה למיליציה פוליטית של העבריין בן גביר, הכל בחסות הנאשם נתניהו שמחסל את הדמוקרטיה כדי להימלט מהדין. כשממשלה מושחתת מכשירה עבריינות ורומסת את יסודות הדמוקרטיה, חובה עלינו האזרחים להתנגד לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully