וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 27 נורה למוות בעוטף עזה, החשד: סכסוך בין חמולות

עודכן לאחרונה: 24.12.2022 / 2:28

חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל הגיעו לזירת האירוע, סמוך לקיבוץ רעים, וקבעו את מותו של הצעיר, תושב הפזורה הבדואית. בן 23 נפצע גם הוא מירי, מצבו מוגדר בינוני והוא בהכרה. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות ואיסוף ממצאים, בחיפוש אחר היורים

בווידאו: תיעוד רגע הרצח בחיפה/צילום: חדשות מהשטח בטלגרם

צעיר בן 27 נורה למוות הלילה (שבת) בחניון רעים שבעוטף עזה. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל הגיעו לזירת האירוע וקבעו את מותו של הצעיר, תושב הפזורה הבדואית, והעניקו טיפול רפואי לבן משפחתו, צעיר בן 23, שנפצע גם הוא מירי. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה.

הפצוע בן ה-23 קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא במצב בינוני ובהכרה מלאה. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות ואיסוף ממצאים, בחיפוש אחר היורים. סגן מפקד מרחב נגב, נצ"מ אייל אזולאי, הגיע גם הוא למקום. ככל הנראה, הרקע לרצח הוא סכסוך בין חמולות. החקירה הוטלה על ימ"ר נגב.

פרמדיקים במד"א, רפאל הרבסט ודני שטרקמן, שהוזעקו לאירוע, סיפרו שראו את בן ה-27 שרוע על הכביש, סמוך לכניסה לקיבוץ. "מצבו היה אנוש, לאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו", אמרו. "גבר נוסף בן 23 היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות חודרות, לאחר טיפול רפואי מציל חיים בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully