וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מאסר: ביהמ"ש באבו דאבי גזר קנס כספי גבוה על הישראלי שנחשד בהעלבת שוטר

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 17:10

גזר הדין ניתן לנחמן גבאי בתחילת השבוע אולם השחרור התעכב עד שמשפחתו גייסה את הכסף, כ-58 אלף שקל. כעת הוא ממתין בדובאי לטיסה ארצה

בווידאו: דודי אשכנזי בהקלטה מהכלא ביוון/מערכת וואלה!

בית משפט באבו דאבי גזר קנס כספי בגובה 65 אלף דירהאם, שהם כ-58 אלף שקלים, על הישראלי נחמן גבאי, שנחשד בהעלבת שוטרים בשדה התעופה. זאת, לאחר שבית המשפט ויתר על מאסרו ובמקומו הורה על גירושו מהמדינה. כעת (חמישי) ממתין גבאי למטוס בדובאי, שייקח אותו ארצה, עשרה ימים לאחר שהחלה הסתבכותו.

גזר הדין ניתן בראשית השבוע אולם השחרור התעכב עד שמשפחתו של גבאי גייסה את הכסף. עקב ההסתבכות, תוכניתו לטייל בהודו נקטעה, והוא ישוב לישראל.

את מאמצי השחרור של גבאי ליוו קונסול ישראל דני גדות, שליח חב"ד והרב של האמירויות, הרב לוי דוכמן, איש העסקים היהודי אמריקני ברוס גורפיין המתגורר בדובאי ועורך הדין מרדכי ציבין, המתמחה בייצוג עצורים ישראלים בחו"ל.

ציבין, שהיה מעורב בהליכים מסוימים הקשורים לשחרור, ביקש להודות לגורמים המעורבים ומסר לוואלה: "אני מודה למערכת אכיפת החוק באבו דאבי על הרמה הגבוהה של זכויות אדם, על היחס הטוב, ההתחשבות וההבנה כי נחמן היה מעורב בטעות במעשה פעוט חסר חשיבות".

צעיר ישראלי נעצר בשדה התעופה של אבו דאבי בחשד כי השתולל והעליב שוטרים. באדיבות המשפחה
ישלם קנס כספי במקום לרצות מאסר. גבאי/באדיבות המשפחה

גבאי, תושב ירושלים, נעצר בשדה התעופה של אבו דאבי ביום שני שעבר, לאחר שהמתין שם כ-8 שעות לטיסת המשך להודו. בעוד הוא מחכה מחוץ לטרמינל, ניידת משטרה שעצרה לידו ביקשה שיזדהה וכן לערוך עליו חיפוש בתחנת המשטרה בשדה. ככל הידוע, בשל פוסט טראומה ממנה הוא סובל, הוא התרגש מאד מכך, הזיע ודיבר בבוטות לשוטרים. בחיפוש עליו לא נמצא דבר, אך בשל התנהלותו הוא נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully