וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נעצר בשדה התעופה של אבו דאבי בחשד שהשתולל והעליב שוטרים

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 18:20

נחמן גבאי, בן 21 מירושלים, נחת בטיסה מת"א בדרכו להודו. בשדה ביקשו שוטרים מקומיים שיזדהה ולערוך עליו חיפוש - ובעקבות הפוסט-טראומה ממנה הוא סובל, הוא דיבר אליהם בבוטות. מעצרו הוארך בידי בית המשפט בשבוע, ומשרד החוץ החל לטפל במקרה. אמו: "פחד שיעשו לו דברים"

בווידאו: הנשיא הרצוג הגיע לביקור ראשון באבו דאבי/צלם: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ/ לע"מ

נחמן גבאי, צעיר בן 21 מירושלים נעצר (שני) בשדה התעופה של אבו דאבי. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ומטופל, הן במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ והן ע"י קונסול אבו דאבי.

גבאי שנחת בטיסה מתל אביב, היה אמור להמתין כ-8 שעות לטיסת המשך להודו שבמהלכה יצא מהטרמינל ועמד לצד ישראלי אחר מחוצה לו, כששוטרים בניידת עצרו בסמוך וביקשו שיזדהה ואחר כך לעשות עליו חיפוש בתחנה בשדה. ככל הידוע, בשל פוסט טראומה ממנה הוא סובל, הוא התרגש מאד מהעניין, הזיע ודיבר בבוטות לשוטרים.

הם העבירו אותו לתחנה לחיפוש מדוקדק במטענו ועל גופו, בהפשטה, והוא בתגובה נלחץ עוד יותר. דבר לא נמצא. אבל תוך כך הוא המשיך בהתנהלותו ונעצר ליומיים. היום הובא בפני שופט שהאריך את מעצרו בשבוע נוסף. הוא חשוד בהפרעה לסדר הציבורי ובהעלבת עובד ציבור. בשבוע הבא הוא צפוי שוב בפני שופט ובינתיים משפחתו בארץ מגייסת עבורו עורך דין שייצג אותו.

צעיר ישראלי נעצר בשדה התעופה של אבו דאבי בחשד כי השתולל והעליב שוטרים. באדיבות המשפחה
גבאי/באדיבות המשפחה

"נחמן בחור מיוחד, עם הלב הכי גדול שהכרתי בחיים", סיפרה חברתו קרול לוואלה!. "בשנייה שמסתכלים לו בעיניים רואים מי הוא. נחמן אוהב את כולם וכולם אוהבים אותו, ועוזר תמיד למי שרק צריך - גם אם זה בא על חשבונו. יש בו רגישות שיא לסובב אותו, יש לנחמן חוש צדק מפותח, הוא מתקשה לראות בעוולות חברתיות מכל סוג שהן וכנראה התקומם בעיקר מול מה שפירש כזלזול וחוסר אנושיות שפגש. נחמן הוא פוסט טראומתי מאובחן, וכשהוא נכנס למצבי מצוקה הוא מגיב באופן לא מחושב, אמוציונלי וקיצוני - מה שעבר כחוסר כבוד וחוצפה לשוטרים שם".

"הוא מגיב רע למצבי לחץ בעקבות פוסט טראומה, והוא כנראה הגיב בצורה מאד לא נעימה, אבל זה כל חטאו", הוסיפה אמו רונית. "הבחור שהיה לידו סיפר שהוא ממש נכנס לפאניקה, אבל הם פרשו את זה כאילו יש לו מה להסתיר בעוד שהוא פחד שהם הולכים לעשות לו דברים. זו אי הבנה שהלכה והסתבכה ואני מקווה שתיפתר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully