וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי גיהנום, הילדים צרחו": האם משחזרת איך נדקרה ונחתכה על ידי בן זוגה לשעבר

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:46

העבריין אריאל דרעי נמלט מבית אשתו לשעבר אחרי שתקף אותה באכזריות. הוא נעצר רק אחרי שלושה ימים, ובזמן הזה האישה התחבאה עם ילדיה. על פי החשד, הוא ניסה גם לשרוף את בית הוריה. "כל הקרובים שלי בסכנה - כל פעם שהוא יוצא מהכלא הוא חוזר אלים ומשוגע יותר"

הקלטת השיחה למוקד 100 זיהתה אישה במצוקה המבקשת "להזמין פיצה" ולאחר תשאול רגיש ובטוח, שיגרה אליה ניידת שעצרה את בן הזוג בגין תקיפה ואיומים ומעצרו הוארך בבימ"ש/דוברות המשטרה

העבריין אריאל דרעי בן ה-38 מבת ים, חשוד שדקר את גרושתו ונמלט מהזירה ביום ראשון האחרון, רק היום (רביעי) הוא נעצר. האישה פונתה לבית החולים כשמצבה קל-בינוני, וסיפרה בשיחה עם וואלה! על האירוע שבו הגיע בן זוגה לשעבר ותקף אותה בזמן שישנה.

"הבת הגדולה שלי התעוררה כי לא היה חשמל בבית. היא הלכה לארון חשמל, והוא חיכה מחוץ לדלת. הוא זה שהוריד את החשמל, ואז גם נכנס לבית", אמרה האישה. "ישנתי עם במיטה עם שני ילדיי בני 10 ו-8, והוא התחיל לדקור אותי - הוא דקר אותי עם אולר תשע פעמים - בראש, בכתף, בגב ובמפשעה".

אריאל דרעי בן ה-38, החשוד בתקיפת גרושתו. דצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל, אתר רשמי
הגרוש האלים. אריאל דרעי/אתר רשמי, דוברות משטרת ישראל

האישה סיפרה כי בתה ניסתה להגן עליה וקפצה על גופה, אך דרעי המשיך לתקוף. "הילדים שלי צרחו, והבן שלי רץ לשכן", סיפרה. "כשהוא סיים לדקור ולחתוך אותי, הוא עזב את הדירה. התקשרתי למשטרה, הבת שלי התקשרה לאמבולנס. הם הגיעו וכל כולי הייתי דם, עברתי גיהנום".

"למחרת השוטרים דפקו בדלת. הם אמרו שמישהו שם דלק על ארון החשמל בבית של ההורים שלי ושרף את הדלת, אני כמובן חושדת שזה הוא", המשיכה האישה. "יומיים אחרי זה החברות שלי הלכו לנקות לי את הבית, כשהן היו שם מישהו הגיע והוריד את החשמל, גם זה אני בטוחה שזה הוא. כל הקרובים שלי בסכנה".

עוד בוואלה!

הילל ימהרן הוא בן ה-9 שנהרג בתאונה פגע וברח בערד: "היה ילד מדהים"

לכתבה המלאה

האישה סיפרה כי זו לא הפעם הראשונה שבה הוא דרעי, בן זוגה לשעבר, תקף אותה. "הוא פתח לי את הראש בעבר, עשה לי המון דברים, הוא בחור אלים. הוא ישב בכלא כבר על אלימות והשתחרר", אמרה. "כל פעם שהוא נכנס לכלא הוא חוזר משוגע יותר, מסוכן יותר ואלים יותר, הלוואי שלא ישתחרר יותר. ביום שהוא ישתחרר אני אעזוב את המדינה, אני בסכנה".

בזמן שדרעי היה במנוסה מהמשטרה, האישה וילדיה היו במקום מחבוא, כדי שלא ימצא אותם. "התגרשתי ממנו כי לא יכולתי לחיות איתו. הייתי חייבת להציל את עצמי ואת הילדים שלי", סיפרה האישה - האלימות הייתה מילולית ופיזית. הייתה קנאה ואובססיה חולניות מתמשכת. בתקופה האחרונה היו איומים, אבל פחדתי ללכת למשטרה כי הוא יוצא אחרי זמן קצר והוא יוצא יותר מפלצת".

"הוא חתך אותי, הוא ישב וצייר לי בהנאה על הגוף עם סכין. אני לא רוצה שהוא השתחרר על סעיף פסיכיאטרי - הוא בן אדם מסוכן ואלים, אבל לא משוגע", הבהירה הנפגעת. "יש לו עבר פלילי, יש לו עבר פלילי עוד לפני שהכרתי אותו, אבל ידעתי על זה רק אחרי שהילדים שלנו נולדו. אין לי כוח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully