וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילל ימהרן הוא בן ה-9 שנהרג בתאונה פגע וברח בערד: "היה ילד מדהים"

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 12:52

החשוד בדריסה הוא אמיר אזברגה, תושב פזורת כספייה, שמעצרו הוארך בחמישה ימים. על פי החקירה לא ברור אם הילד חצה במעבר חציה ואם החשוד נסע באופן רגיל. אימו של ימהרן: "היה ילד שאהוב על כל החברים והמשפחה"

בווידאו: צעיר נפצע בדריסה בבאר שבע\ נבדק חשד לאירוע לאומני/מערכת וואלה!

הילל ימהרן הוא הילד בן ה-9 שנהרג אתמול (שלישי) בתאונת הפגע וברח בכניסה לערד. הוא יובא למנוחות בצהריים בבית העלמין בעיר. "הוא היה ילד מדהים, ילד שאהוב על כל חברים ומשפחה" סיפרה אימו איילה.

החשוד בדריסה הוא אמיר אזברגה, תושב פזורת כספייה. בית המשפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בחמישה ימים עד ה-26 בדצמבר. "ביציאה מערד על כביש 31 החשוד פגע בילד בן ה-9. הרכב נעצר אחרי 100 מטרים, ואז פתח בנסיעה לאחר שניסו לעצור אותו וירד לשטח", הסביר בדיון נציג המשטרה.

על פי החקירה לא ברור עדיין אם הילד חצה במעבר חצייה והאם החשוד נסע באופן רגיל. "בחקירה טען שלא ידע במה הוא פגע", אמרו במשטרה על החשוד. הסנגור מנגד טען שאזברגה "נכנס ללחץ ועלה לו הסוכר". בית המשפט קבע שיש חשד סביר לכך שביצע את המיוחס לו - הפקרה לאחר פגיעה וגרימת מוות ברשלנות. כמו כן כי ישנו סיכוי סביר לשיבוש חקירה.

הילל ימהרן, בן ה- 9 שנהרג בתאונת פגע וברח. דצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"היה ילד מדהים". הילל ימהרן/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר התאונה אתמול פונה ימהרן כשמצבו אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע על ידי צוותי מד"א שהוזעקו למקום. בתום מאמצי החייאה, נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully