וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה שני ביומיים: בן 67 נחנק למוות מסופגנייה בבני ברק

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 12:12

אחרי המקרים שבהם אדם נפגע קשה ואדם אחר נחנק למוות, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של גבר שאכל סופגנייה, וחתיכות בצק נתקעו בגרונו. במגן דוד אדום מזכירים כי בצק הסופגנייה עלול להיות מסוכן לתינוקות, ילדים, קשישים ולאנשים הסובלים מבעיות בליעה

סופגניות קלאסיות של מיקי שמו. דרור עינב
עלולות להיות מסוכנות. סופגניות/דרור עינב

גבר בן 67 נחנק למוות הבוקר (רביעי) בבני ברק לאחר שאכל סופגנייה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. מדובר במקרה שני של מוות מחנק מסופגנייה ביומיים. זאת לאחר שאתמול אדם נוסף נפגע קשה מחנק. במגן דוד אדום מזכירים כי בצק הסופגנייה עלול להיות מסוכן לתינוקות, ילדים, קשישים ולאנשים הסובלים מבעיות בליעה. יש לחתוך את הסופגנייה לחתיכות קטנות, ולהשגיח בזמן האוכל.

חובש רפואת חירום במד"א יואל שכטר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה כשמבצעים בו פעולות החייאה. ראינו חתיכת סופגנייה בסמוך אליו וסיפרנו לנו שהוא נחנק במהלך אכילתה. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבמהלכן הוצאנו מגרונו בעזרת ציוד רפואי חתיכות בצק סופגנייה. לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול נחנק גבר בן 61 לאחר שאכל סופגנייה בביתו באופקים. צוות מד"א שהוזעק למקום הוציא את חתיכות הבצק מגרונו של הגבר בעזרת ציוד רפואי - תוך ביצוע פעולות החייאה. לאחר שהצליחו להחזיר לו את הדופק הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. דקות לאחר מכן, גבר כבן 70 נחנק כשאכל סופגנייה בביתו בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים לניאדו תוך פעולות החייאה, כשהוא במצב קשה ולא יציב. הצוות הרפואי בבית החולים נאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully