וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שלח את עובדי לשכתו לפוליגרף; ח"כ גוטליב על ראש הסגל המיועד: "מיזוגן שובניסט"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 22:26

ההנחייה ניתנה ברקע שורה של תקריות מתוחות והדלפות לתקשורת - ביניהן פרסומו של בן כספית על הסכסוכים הפנימיים בלשכת נתניהו. ח"כ טלי גוטליב תקפה בחריפות את צחי ברוורמן: "יועץ אחיתופל. עברת פוליגרף? תציג לי אותו", והוסיפה: "פוגע קשות בליכוד ובנתניהו"

בווידאו: נתניהו במליאת הכנסת: "אנחנו נשמור על הסטטוס קוו"/ערוץ הכנסת

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שלח היום (שני) את עובדי לשכתו לבדיקת פוליגרף. זאת, ברקע שורה של הדלפות לתקשורת ותקריות מתוחות בין ח"כים בליכוד לאנשי הלשכה.

ההתכתשות בין אנשי לשכת נתניהו לח"כיות בליכוד התחילה לפני כחודש. אז, ח"כ טלי גוטליב מהליכוד תקפה פומבית את יועציו של נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן, וטענה כי הם הדליפו פרטים משיחה עמה לעיתונאי בן כספית. דווח כי ברוורמן וכהן ביצעו בדיקת פוליגרף כדי לנקות את שמם. בשבוע שעבר ח"כ גלית דיסטל אטבריאן יצאה גם היא פומבית נגד ברוורמן, המיועד להתמנות לראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, והאשימה אותו בהדלפה נוספת לכספית.

"עם כל הכבוד לצחי ברוורמן, העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב'', כתה בטוויטר דיסטל אטבריאן. מטעמו של ברוורמן הכחישו את הדברים ואיימו בתגובה בתביעת דיבה.

טלי גוטליב, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו
תקפה בחריפות את צחי ברוורמן. ח"כ גוטליב/ראובן קסטרו

יממה לאחר מכן, כספית פירסם בטור סקירה של הסכסוכים הפנימיים הרבים בתוך לשכת נתניהו. לפי גורמים בליכוד, הפרסום הגביר את המתיחות והחשדנות בין אנשי הלשכה, והצטברות המקרים הובילה לשליחת חלק מהם לבדיקת פוליגרף. לפי גורמים אחרים בליכוד, ברקע דרישת הפוליגרף עומד גם פרסום בשבוע שעבר בישראל היום בהן נחשפו פרטי שיחה בין דיסטל אטבריאן ורעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו. עצם חקירת הפוליגרף פורסם לראשונה בחדשות 13.

בד בבד, ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) תקפה הערב בטוויטר בחריפות את ראש הסגל המיועד של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו צחי ברוורמן. זאת, בעקבות דיווח בכאן 11 על כך שברוורמן מכנה אותה ואת ח"כ גלית דיסטל אטבריאן "כפויות טובה" במסגרת המתיחות הנמשכת בין הצדדים.

גוטליב כתבה: "‏צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!".

בלשכת נתניהו הכחישו את הציטוט המיוחס לברוורמן.

עוד בוואלה!

לחיץ, סחיט ושביר: נתניהו הוא בן ערובה על מלא של שותפיו

לכתבה המלאה
המנדט להרכבת הממשלה |  נשיא המדינה, יצחק הרצוג מטיל על  נתניהו בבית הנשיא את הרכבת הממשלה. ראובן קסטרו
שלח את אנשי לשכתו לבדיקת פוליגרף. נתניהו/ראובן קסטרו

ברקע קרבות ההדלפות, יועצו הפוליטי של נתניהו פנה אתמול לחברת הסלולר 019 בדרישה לחשוף מי עומד מאחורי מסרונים אנונימיים שהופצו נגד כהן בחודשיים האחרונים, בהם נטען כי הוא מדליף לעיתונאי בן כספית. במכתב התראה לפני תביעה שכהן הגיש באמצעות עורכי הדין ציון אמיר וניר לזר נכתב כי המסרונים כללו הכפשות ופרסומים שקריים על אודות כהן והיה בהם כדי "להשפיל לבזות, לעשות אותו מטרה לשנאה, לפגוע במשרתו ומהווים לשון הרע". כהן מאיים בנקיטת צעדים משפטיים אלא אם כן החברה תמסור לו תוך שבוע מי הגורם העומד מאחורי הפצת המסרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully