וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבו שהוא מישהו אחר - וירו בראשו: כתב אישום נגד המעורבים ברצח מור טויזר

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 20:30

3 תושבי רמלה הואשמו כי ירו למוות בצעיר בקריית אתא לפני כחודש, לאחר שסברו כי הוא מישהו אחר, תושב שפרעם איתו קבעו להיפגש במטרה לרצוח אותו, זאת בשל סכסוך עם בת זוגו של אחד הנאשמים, נגדה גם הוגש כתב אישום. טויזר שהיה במקום עם הקטנוע שלו, נהרג לאחר שנורה בראשו

כתבי אישום חמורים בגין סיוע ורצח מור טויזר/אלי אשכנזי

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית משפט המחוזי בחיפה נגד שישה תושבי רמלה, בשל מעורבות ברצח של הצעיר מור טויזר בקריית אתא לפני כחודש, בעקבות טעות בזיהוי של עבריינים. שלושה תושבי רמלה, זכריא אבו ג'אנם, בן 28, כנען אבו גאנם, בן 20, וסברי אבו גאנם, בן 27 הואשמו ברצח בנסיבות מחמירות, ניסיון לרצח, ועבירות נשק. נגד תושב קריית אתא, אבראהים אל רך בן ה-30, הוגש כתב אישום בגין סיוע לרצח בנסיבות מחמירות, סיוע לניסיון לרצח ושיבוש הליכי משפט. כתב אישום הוגש גם נגד בנות זוג של חלק מהנאשמים, מורן עטיה דמרי בת 41 ונעמי פטאו בת 47, בגין סיוע לאחר מעשה, שיבוש הליכי משפט ואיומים.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד שונית קדם נימצן, הנאשמים החליטו לפגוע בא', תושב שפרעם שהיה מסוכסך עם דמרי, בת זוגו של זכריא אבו ג'אנם, שאף איימה עליו. על רקע הסכסוך, ביקש זכריא מא' לפגוש אותו בקריית אתא, והשניים קבעו להיפגש. על פי האישום, לפגישה נסע זכריא יחד עם כנעאן וסברי בכדי לירות ולהרוג את א'. סמוך למקום המפגש שנקבע עם א', עמד טויזר יחד עם שני חבריו, לאחר שהגיע למקום על מנת לקחת מבית המלאכה את הקטנוע שלו. הנאשמים שחלפו עם הרכב על פני טויזר וחברו, סברו כי הוא מי שחיפשו והחלו לנסוע בעקבותיהם. בהמשך ירו לעבר טויזר וחברו.

הגשת כתבי אישום בפרשת מור טוויזר, ביהמ""ש מחוזי חיפה. אלי אשכנזי
אחד הנאשמים בבית המשפט, היום/אלי אשכנזי
הגשת כתבי אישום בפרשת מור טוויזר, ביהמ""ש מחוזי חיפה. אלי אשכנזי
אחד הנאשמים בבית המשפט, היום/אלי אשכנזי

טויזר, בן ה-29 נשוי ואב לילדה בת 4, תושב קריית ביאליק, נורה למוות באוקטובר האחרון מרכב שנצמד אליו, בשעה שרכב על קטנוע בקריית אתא. הוא נפצע אנוש ומת מפצעיו בבית החולים רמב"ם שבחיפה כעבור שלושה ימים. כבר בתחילה הובן כי לקורבן אין כל עבר פלילי או סכסוך שיכול היה להוביל למעשה הקשה והחוקרים לא הבינו מדוע נורה. מדובר בצעיר ששירת כלוחם בצה"ל, עבד ברפא"ל ושקיים אורח חיים רגיל. בערב הרצח היה אמור לחגוג עם אשתו, רוית, שנה לרכישת הדירה שלהם.

נרצח בשל טעות בזיהוי: מור טויזר על קטנוע רגעים לפני הירי/דוברות המשטרה

אחרי שבועיים של חקירה הצליחו בלשי הימ"ר להתחקות אחרי שבעה חשודים במעורבות ברצח. מתברר כי המקור לירי היה סכסוך שנבע מהשמצות שהופנו כלפי בחורה. הסכסוך הלך והעמיק ובן זוגה של אותה בחורה החליט יחד עם חבריו לרצוח את הגבר שהסתכסך עם זוגתו. מי שנחשד על ידי אותה חבורה כמקור לשמועות שהופנו כלפי הבחורה, הוא תושב כפר ערבי בצפון והוא סומן כיעד לרצח.

מור טויזר שנרצח בעקבות טעות בזיהוי בקריית אתא. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
נורה למוות בעקבות טעות בזיהוי. טויזר/מערכת וואלה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מהחקירה עולה כי שלושה מהחשודים הגיעו עם רכבם לקריית אתא וסברו בטעות כי טויזר הוא היעד שלהם. הם נסעו אחריו בכניסה הצפונית לעיר - בדרך יצחק רבין וסמוך לרחוב השוק, נצמדו לקטנוע עליו רכב, ירו בו ונמלטו. האקדח ממנו נורו היריות לא נמצא, אולם הרכב ממנו נורו היריות נמצא, כמו גם ראיות פורנזיות שנמצאו בתוכו. במשטרה אומרים כי בידיהם עוד ראיות רבות שקושרות את כל החשודים למעשה, כל אחד וחלקו ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully