וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות בזיהוי וסכסוך בעקבות השמצת בחורה: פוענח הרצח של הצעיר בקריית אתא

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 10:41

המשטרה תגיש הצהרת תובע נגד 6 חשודים במעורבות ברצח של מור טויזר באוקטובר האחרון. נגד חשוד נוסף יוגש כתב אישום. מהחקירה עולה כי אחד החשודים החליט לרצוח אדם אחר שהסתכסך עם בת זוגו, ולאחר מכן סבר כי טויזר הוא היעד וירה בו למוות

בווידאו: טעות בזיהוי וסכסכוך בעקבות השמצת בחורה פוענח הרצח של הצעיר בקריית אתא/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הגישה הבוקר (חמישי) הצהרת תובע נגד שישה תושבי המרכז והצפון בחשד למעורבותם ברצח של בן ה-29 מור טויזר בקריית אתא כחודש וחצי. החשודים ברצח ובמעורבות בו הם ארבעה גברים ושתי נשים, בין שלושה מהחשודים יש קשרי משפחה ושתי החשודות הן בנות זוג של שניים מהם. בהמשך כתב אישום יוגש נגד חשוד נוסף.

טויזר, נשוי ואב לילדה בת 4, תושב קריית ביאליק, נורה למוות בערב באוקטובר האחרון מרכב שנצמד אליו, בשעה שרכב על קטנוע בקריית אתא. הוא נפצע אנוש ומת מפצעיו בבית החולים רמב"ם שבחיפה כעבור שלושה ימים. כבר בתחילה הובן כי לקורבן אין כל עבר פלילי או סכסוך שיכול היה להוביל למעשה הקשה והחוקרים לא הבינו מדוע נורה. מדובר בצעיר ששירת כלוחם בצה"ל, עבד ברפא"ל ושקיים אורח חיים רגיל. בערב הרצח היה אמור לחגוג עם אשתו, רוית, שנה לרכישת הדירה שלהם.

מור טויזר שנרצח בעקבות טעות בזיהוי בקריית אתא. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
טויזר על הקטנוע שנסע בו כשהוא נורה/מערכת וואלה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי שבועיים של חקירה הצליחו בלשי הימ"ר להתחקות אחרי שבעה חשודים במעורבות ברצח. מתברר כי המקור לירי היה סכסוך שנבע מהשמצות שהופנו כלפי בחורה. הסכסוך הלך והעמיק ובן זוגה של אותה בחורה החליט יחד עם חבריו לרצוח את הגבר שהסתכסך עם זוגתו. מי שנחשד על ידי אותה חבורה כמקור לשמועות שהופנו כלפי הבחורה, הוא תושב כפר ערבי בצפון והוא סומן כיעד לרצח.

מהחקירה עולה כי שלושה מהחשודים הגיעו עם רכבם לקריית אתא וסברו בטעות כי טויזר הוא היעד שלהם. הם נסעו אחריו בכניסה הצפונית לעיר - בדרך יצחק רבין וסמוך לרחוב השוק, נצמדו לקטנוע עליו רכב, ירו בו ונמלטו. האקדח ממנו נורו היריות לא נמצא, אולם הרכב ממנו נורו היריות נמצא, כמו גם ראיות פורנזיות שנמצאו בתוכו. במשטרה אומרים כי בידיהם עוד ראיות רבות שקושרות את כל החשודים למעשה, כל אחד וחלקו ברצח.

אשתו של טויזר הגיע לצד משפחה וחברים לבית המשפט, שם הניפו שלטים עליהם נכתב "הבת שלי זועקת - איפה אבא?". האם סיפרה: "שבוע הבא יום הולדת 4 לבת שלי מה אני אעשה בלעדיו. המדינה הזו הלכה לאיבוד, איפה המשילות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully