וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידרדר ומוחץ את האישה: תיעוד פגיעת הפח הבוער בעוברת האורח בזמן הפגנה בירושלים

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 14:31

מירל דז'לובסקי נפגעה במהלך מחאה של חרדי על מעצר חשוד בהצתת חנות בשכונה במסגרת פרוטקשן של תעודת כשרות לחנויות סלולר. היא נפצעה קל, ולאחר שפונתה לבית החולים מצב הידרדר והיא הועברה לטיפול נמרץ במצב קשה

בווידאו:מדרדר ומוחץ את האישה: תיעוד פגיעת הפח הבוער בעוברת האורח בזמן הפגנה בירושלים/כיכר השבת

מצבה של האישה שנפגעה מפח בוער בזמן הפגנות של חרדים בירושלים, מירל דז'לובסקי, ממשיך להיות קשה גם היום (ראשון), והיא מורדמת ומונשמת. בתיעוד ממצלמות אבטחה של הפגיעה בה ניתן לראות את הפח מידרדר לעברה ומוחץ אותה.

האישה, תושבת העיר בת 40 ואם ל-11 ילדים, עברה בסביבות השעה 22:30 ליד הפגנה בהשתתפות מאות חרדים ברחוב בר אילן בעיר. מפגינים שהבעירו פח דרדרו אותו במורד הרחוב והוא פגע באישה, מחץ אותה לקיר והיא נפגעה קשה. צוותי רפואה שהגיעו למקום פינו את האישה במצב קל לבית החולים כשהיא סובלת מפגיעה בצלעות ובבטן, אך כעבור שעות חלה החמרה במצבה וכעת היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.

הפרות סדר במרכז ירושלים, 15 בדצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
ההפגנה האלימה בירושלים. סוף השבוע האחרון/דוברות משטרת ישראל

ההפגנה האלימה אירעה בסוף השבוע בירושלים, בהשתתפות מאות בני אדם שהציתו פחים, חסמו את צירי התנועה ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה ומג"ב שבמקום. האירוע התרחש ברחוב יחזקאל בעיר, שם המפגינים פגעו גם בניידת משטרה. העצורים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה. ההפגנות היו על רקע מעצר חשוד בהצתת חנות סלולר בשכונה במסגרת פרוטקשן של תעודת כשרות לחנויות סלולר.

במחוז ירושלים של המשטרה ציינו כי "בתקופה האחרונה ובפרט בלילות האחרונים אנו עדים לקיצונים אלימים פורעי חוק, הפוגעים בשוטרים ובאזרחים באזור מרכז העיר ירושלים ובבית שמש. מדובר בהפרות סדר אלימות ופסולות שבינם לבין מחאה כחוק - אין כל קשר". במחוז הדגישו, "ונדליזם, הצתות ודרדור פחים, ידוי אבנים וחפצים, פגיעה באזרחים ושוטרים, וחסימות צירים - אינם מחאה חוקית, אלא הפרת סדר והתפרעות אלימה לשמה שעלולה להביא לפגיעה בחיי אדם. נמשיך לפעול ולטפל בנחישות באותם פורעי חוק ומפרי סדר אלימים שיפגעו בתושבי האזור ובמשתמשי הדרך, באזרחים או בשוטרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully