וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: כבל חשמל נפל על כרטיסן ברכבת והפיל אותו למסילה

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:12

בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות כיצד הגבר נפגע מכבל מתח גבוה, נשרף חלקית ומאבד את ההכרה כשהוא שכוב על פסי הרכבת. למרבה המזל הוא יצא מזה בחיים גם בעזרת העוברים ושבים

הסצינה הבאה נראית כאילו היא לקוחה מתוך סרט אימה. חייו של מפקח בתחנת רכבת במזרח הודו ניצלו בנס אחרי שהוא נפגע מכבל מתח גבוה שנפל עליו בזמן שהוא המתין לרכבת ליד הפסים. האירוע הזה תועד במצלמות האבטחה וחרך מיד את הרשת עם מיליוני צפיות.

לפי הניו יורק פוסט, התאונה החשמלית הזו אירעה בשבוע שעבר, בתחנת הרכבת של צומת Kharagpur במדינת מערב בנגל, .כאשר כרטיסן שששמו לא פורסם לא דיבר עם גבר אחר על מסילת הרכבת התחתית. השיחה שלו נקטעה כאשר לפתע נפל עליו כבל חשמל מיושן וחישמל אותו בצורה קשה. כתוצאה מהפגיעה הזו הגבר האומלל הוצת חלקית ונפל לאחור בחוזקה אל תוך הפיר שבו היו פסי הרכבת.

הכרטיסן המחושמל שכב ללא הכרה במשך שניות ארוכות עד שהצליח להסתובב על הצד, כאשר בינתיים העוברים ושבים שקלטו אותו הצליחו להוציא אותו החוצה ולפנות אותו באלונקה.

עוד תיעודים מצמררים
קשה לצפייה: בולען נפער במסיבת הסיום ובלע 25 תלמידים
תיעוד מביך: קיימה יחסי מין במרפסת - וצנחה על גג של מכונית

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הגבר יצא בנס מהאירוע הזה. הוא סבל אמנם מכמה כוויות, אבל עבר טיפול בבית החולים וחזר לעבודתו. בינתיים, בהודו החלו בחקירת המקרה כדי לנסות להבין מה גרם לכבל להתנתק וליפול עליו.

בשיחה עם indiatoday, אמר מנהל התחנה מוחמד סוג'אט האשמי: "אנחנו לא יודעים את הסיבה המדויקת, אבל היו כמה חוטים רופפים שכנראה נפלו ופצעו אותו. למרבה המזל, הוא בסדר, במצב יציב ודיברנו איתו".

כשנשאל על הסביה לנפילת חוט החשמל, אמר המנהל שייתכן שזה נגרם על ידי ציפורים, מכיוון שלעתים קרובות הו מנקרות בחוטים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully