וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתרמו קרניות עיניה של בת ה-3 שנהרגה בקריסת גדר בטיחות בנס ציונה

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 18:15

קרנית אחת של אלין אהוד הושתלה בעיניו של בן 11 בבית החולים שניידר, והשנייה בעיניה של אישה כבת 30 בבית החולים בילינסון בפתח תקווה."סמיכות תרומת הקרניות לחג החנוכה היא סמלית". נסיבות קריסת הגדר בנס ציונה עדיין נבדקות

אלין אהוד בת השלוש מנס ציונה שנהרגה מקריסת מעקה בטיחות. ללא, באדיבות המשפחה
אלין אהוד/באדיבות המשפחה, ללא

קרניות עיניה של אלין אהוד, בת השלוש שנהרגה מקריסת גדר בטיחות בנס ציונה בשבוע שעבר, הושתלו היום (רביעי) בעיניהם של בן 11 ובת 30.

לפי המרכז הלאומי להשתלות, קרנית אחת הושתלה בילד בן 11 בבית החולים שניידר והקרנית השניה באשה בשנות ה-30 לחייה בבית חולים בילינסון שבפתח תקווה. "מיד כשנקבע מותה של אלין, אביה ביקש לתרום איברים ולהציל חיים", סיפרה טובה חכון, מתאמת ההשתלות במרכז הרפואי שמיר. "מרגש בכל פעם מחדש להרגיש את אצילות הנפש של משפחות, שמתוך מוות כל כל אכזרי חושבות להציל חיים של אחרים".

ד"ר אורי אלבז מהיחידה לרפואת עיניים במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית מסר: "התרגשנו מאד כשנמצאה תרומת קרניות עבור מטופל שלנו, שנזקק לה באופן קריטי בשל מחלה גנטית הפוגמת מאד בעיניים. סמיכות ההשתלה לחג החנוכה היא סמלית, במיוחד בכל הנוגע למעבר מחושך לאור. הילד ימשיך מעקב במרכז שניידר ואנו מאחלים לו ולמשפחתו החלמה מלאה ורפואה שלמה".

גדר הבטיחות שקרסה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
גדר הבטיחות שקרסה. שבוע שעבר/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלין נפגעה ביום חמישי שעבר מגדר בטיחות שקרסה עליה ברחוב משה לרר בנס ציונה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלת ראש. עם זאת, שעות לאחר המקרה לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה.

מתחקיר ראשוני של האירוע מסרה העירייה כי היה מדובר בגדר הסמוכה לגינה - שהוצאה ממקומו יומיים לפני המקרה. "העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל", נכתב בהודעתה.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully