וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 3 נהרגה לאחר שגדר בטיחות קרסה עליה בנס ציונה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 20:56

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלת ראש. שעות לאחר המקרה לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. המשטרה בודקת את נסיבות המקרה

בווידאו: פעוט בן 3 עף מחלון רכב בחריש במהלך נסיעה משפחתית והתרסק על הכביש/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ילדה בת שלוש וחצי נהרגה היום (חמישי) לאחר שנפגעה מגדר בטיחות שקרסה עליה ברחוב משה לרר בנס ציונה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלת ראש. עם זאת, שעות לאחר המקרה לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ממו סיפר כי ראה את הילדה שוכבת על הרצפה כשהיא מעורפלת הכרה. "כשהגענו למקום הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה", אמר.

מעיריית נס ציונה נמסר כי מתחקיר ראשוני של האירוע עלה כי מדובר בשער סמוך לגינה - שהוצא ממקומו לפני יומיים. "העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל", כתבו בהודעתם. "עיריית נס ציונה כואבת ואבלה על האירוע הטרגי שהתרחש אחר הצהריים בעיר, ושולחת תנחומים למשפחתה של הילדה. צוותי אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר מעניקים סיוע וליווי למשפחה ועוטפים את המשפחה ברגעיה הקשים".

גדר הבטיחות שקרסה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
גדר הבטיחות שקרסה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שכן שגר בסמוך סיפר כי הילדה טיפסה על אחד מהברזלים שהעירייה הניחה בצד. "הגננים של העירייה נכנסו לתוך הגן הציבורי כדי לגזום את העצים", אמר. "הם הרימו ברזלים ולא החזירו אותם למקום - פשוט הניחו אותם בצד. הילדה טיפסה עליו ואז קרה מה שקרה".

לפני כחודש ילד כבן 5 נפצע קשה כשנפל ממתקן גבוה בגן שעשועים בחדרה. צוות רפואה שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בעיר כשהוא מורדם ומונשם, עם חבלת ראש. הילד הוא תושב חדרה. המתקן שממנו נפל ממוקם באקו פארק, שהוא גן משחקים אקולוגי הממוקם בשכונת הפארק בעיר, ברחוב משמר הגבול. הילד נפל מחלקו הגבוה של גשר חבלים תלוי.

הפרמדיקים טל סבן וצבי וייס סיפרו: "הילד שכב על הקרקע בתחתית המתקן שעשועים לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, מתן נוזלים ותרופות להרדמה ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב כשהוא מונשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully