וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסטל אטבריאן לנתניהו, לאחר שלא קיבלה תפקיד: "כל היועצים שלך נגדי"

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 16:57

חברת הכנסת נפגשה שלוש פעמים עם ראש הממשלה המיועד נתניהו ביממה האחרונה, בעקבות החלטתו לא למנות אותה לתפקיד שרה בממשלה הבאה. לאחר שהאשימה את יועציו, הגיב נתניהו כי "לא צריך לעורר מלחמות מיותרות". גורמים בליכוד: הסיכוי שתקבל תפקיד שרה נמוך

בווידאו: ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בריאיון לאולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ניר חן

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד נפגשה שלוש פעמיםביממה האחרונה (שלישי) עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. זאת, בעקבות ההחלטה לא למנות אותה לתפקיד שרה בממשלה הבאה בראשותו.

"כל היועצים שלך נגדי, אני הכי נאמנה לך", אמרה דיסטל אטבריאן במהלך הפגישה לנתניהו. נתניהו הגיב לה חזרה: "זה לא קשור ליועצים שלי, הם לא מעורבים. לא צריך לעורר מלחמות מיותרות. שום דבר עוד לא נסגר". בתום פגישתם האחרונה של דיסטל אטבריאן ונתניהו, גורמים בליכוד טענו שהסיכויים שתמונה לתפקיד שרה "עדיין נמוכים".

גלית דיסטל-אטבריאן, בנימין נתניהו. אתר רשמי, אתר רשמי
"אני הכי נאמנה לך", דיסטל-אטבריאן לנתניהו/אתר רשמי, אתר רשמי

ביום חמישי הודיע נתניהו לדיסטל אטבריאן שלא תמונה לשרה. מאז, היא ניסתה לשנות את ההחלטה. גורמים בליכוד טענו כי יועצי נתניהו פעלו נגדה מאז היוודע תוצאות הבחירות. זאת, בעקבות תקרית המרפסת שפורסמה לראשונה בוואלה.

במסגרת אותה התקרית, יונתן אוריך, דוברו הפוליטי של נתניהו, נעל את דיסטל אטבריאן במרפסת בניין מצודת זאב בתל אביב, בעקבות ויכוח בטונים צורמים סביב קמפיין המפלגה בבחירות האחרונות. בליכוד סברו כי אטבריאן תמונה לתפקיד שרה בעקבות מיקומה בפריימריז ונאמנותה לנתניהו, בצירוף העובדה שבבקואליציה ובממשלה העתידית יכהנו מעט נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully