וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסטל אטבריאן לא תמונה לשרה, גורמים בליכוד: יועצי נתניהו פעלו נגדה

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 12:19

רה"מ המיועד הודיע לחברת הכנסת כי היא לא צפויה לקבל תפקיד שרה בממשלה הקרובה. זאת, לאחר "תקרית המרפסת", שפורסמה לראשונה בוואלה, שבה דוברו הפוליטי נעל אותה מחוץ למצודת זאב. מנגד, בליכוד סברו כי היא כן תמונה לשרה, בשל מיקומה בפריימריז ומיעוט הנשים בממשלה

בווידאו: ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בריאיון לאולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ניר חן

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הודיע לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן כי היא לא צפויה להתמנות לשרה - כך פורסם אתמול (שבת) בחדשות 12. גורמים בליכוד טענו כי יועצי נתניהו פעלו נגדה מאז היוודע תוצאות הבחירות, בעקבות "תקרית המרפסת" שפורסמה לראשונה בוואלה.

במקרה דוברו הפוליטי של נתניהו, יונתן אוריך, נעל את דיסטל אטבריאן במרפסת בניין מצודת זאב בתל אביב, בעקבות ויכוח בטונים צורמים סביב קמפיין המפלגה בבחירות האחרונות. בליכוד סברו כי חברת הכנסת תמונה לתפקיד שרה, בשל מיקומה בפריימריז בצירוף העובדה שבקואליציה ובממשלה העתידית יכהנו מעט נשים.

אחרי התקרית באוקטובר האחרון התייחסה דיסטל אטבריאן למקרה, וניסתה להרגיע את הרוחות. "עם כל הכבוד ל'עלמה במצוקה שנעולה במרפסת', היו איתי הרבה מאוד אנשים בתוך המרפסת ובתוך החדר'", אמרה דיסטל אטבריאן לבן כספית. לדבריה, הדובר יונתן אוריך "טרק את הדלת, ותוך שנייה מישהו הגיע לפתוח. זה היה לא נעים. היו שם הרבה צעקות באוקטבות גבוהות מאוד ונאמרו דברים שהשתיקה יפה להם".

לשאלה אם היא ניפצה אגרטל ענתה דיסטל אטבריאן: "לא ניפצתי אגרטל, ואני לא חושבת שיש שם אגרטל בכלל. אני מבינה את החיבה לרכילות הצהובה". היא הוסיפה כי הוויכוח נסוב סביב "שטויות שבוערות לי ולכל אנשי המקצוע". כמו כן, היא אמרה כי היא רוצה "לומר מילה טובה להגנתם של טופז לוק, יונתן אוריך ועופר גולן שעושים עבודה טובה מאוד" לנוכח העובדה ש"לא קל להיות בסביבת נתניהו. כל מי שאיכשהו נתפס כמקורב לנתניהו עובר דברים קשים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully