וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מירושלים חשוד שעישן סמים עם תלמידים מהמוסד בו לימד

13.12.2022 / 18:43

במסגרת חקירה בימים האחרונים במחלק הנוער, נחקרו תלמידים ממוסד חינוכי בעיר בעבירות של אספקה ושימוש בסמים. המורה החשוד במעורבות נשלח למעצר בית ונאסר עליו לעסוק בהוראה בתקופה הקרובה

בווידאו: שני חשודים בהברחת סמים נתפסו "על חם" - אחרי שקיבלו קטמין נוזלי בבקבוקוני שמפו/צילום: דוברות משטרה

מורה מירושלים בשנות ה-30 לחייו נחקר במשטרה לאחר שעלה החשד כי עישן סמים יחד עם תלמידים ממוסד חינוכי שבו לימד בעיר. בנוסף, נחקרו גם מספר נערים החשודים בעבירות של אספקה ושימוש בסמים.

המורה החשוד נשלח בהמשך למעצר בית ונאסר עליו לעסוק בהוראה למשך התקופה הקרובה. בימים אלו חוקרי ימ"ר ירושלים ממשיכים בחקירת המקרה בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המוסד החינוכי.

רפ"ק יובל קמינץ, ראש מחלק נוער בימ"ר ירושלים ציין: "מדובר בחקירה שנפתחה במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בנגע הסמים, בפרט בקרב קטינים ובני נוער. במסגרת החקירה, חוקרי המשטרה חשפו חשדות למעורבות איש חינוך במוסד החינוכי בעבירות הסמים. נמשיך בביצוע כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

אילוסטרציות בני נוער מעשנים. ShutterStock
המורה חשוד שעישן סמים יחד תלמידים מהמוסד החינוכי בו לימד. נשלח למעצר בית/ShutterStock

בספטמבר האחרון מורה בתיכון בדימונה בשנות ה-40 לחייו, נעצר לאחר שנחשד בביצוע עבירות מין גם בבית הספר בו הוא מלמד וכמו כן גם במעשה מגונה נער בן 13 ששיחק בגינה ציבורית בבאר שבע. בדיון שנערך בהמשך לבקשת הארכת מעצרו, בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה על שחרורו בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully