וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים נחטף - 5 נעצרו בחשד למעורבות במעשה

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 20:58

מבדיקה ראשונית עלה כי החטוף הוחזק כמה שעות והחשודים תכננו לדרוש כופר תמורת שחרורו. ככל הנראה הרקע לאירוע הוא חוב כספי ופעילות פלילית בה מעורבים החמישה. במהלך המרדף אחר המעורבים - אחד מהרכבים בהם נסעו התהפך ושני שוטרים נפצעו

תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטר מיחידת יואב/דוברות המשטרה

חמישה נעצרו בחשד שחטפו צעיר בן 22, תושב מזרח ירושלים - כך הותר לפרסום הערב (שני). מבדיקה ראשונית עלה כי החטוף הוחזק מספר שעות והחשודים תכננו לדרוש כופר תמורת שחרורו. ככל הנראה הרקע לאירוע הוא חוב כספי ופעילות פלילית בה מעורבים החמישה.

הדיווח על המקרה התקבל אתמול בשעות הלילה במוקד 100 של המשטרה. עלה חשש ממשי לחייו של החטוף והתקיימה הערכת מצב. שוטרים החלו לסרוק - עד שאיתרו את הרכב בו הוחזק החטוף באזור אבו תלול שבגנב. במהלך המרדף אחר החשודים בחטיפה, הם ניגחו ניידת משטרה וגרמו לפציעה קלה של שני שוטרים שפונו לקבלת טיפול רפואי. תוך המרדף, התהפך אחד מהרכבים בו נסעו החשודים - והם נעצרו בשטח עפר.

זירת מעצר החשודים. דוברות משטרת ישראל
"תכננו לדרוש כופר". זירת מעצר החשודים/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים הותר לפרסום כי נער בן 16, תושב עפולה, נחטף והוחזק במשך יממה במתחם בג'לג'וליה. הוא נחטף באזור גוש דן במסגרת סכסוך בין שתי קבוצות עבריינים והוחזק על ידי חשודים שדרשו כופר של מאות אלפי שקלים תמורת שחרורו. כוחות מיוחדים של ימ"מ ומג"ב איתרו אותו ופשטו על המקום. שמונה נעצרו בחשד למעורבותם בחטיפה.

למשטרה הגיע מידע לפיו בן ה-16, שהיה מעורב בסכסוך בין עבריינים, מוחזק על ידי אלמונים בג'לג'וליה - הדורשים כופר תמורת שחרורו. בהמשך התקבל במשטרה סרטון של החטוף ובו איום לפגוע בנער אם הכסף לא יועבר לידי האלמונים שהחזיקו בו. בתיעוד שהופץ נראה הנער אזוק כשאקדח מוצמד לראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully