וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השער לגיהינום": בולען עצום בקוטר של 30 מטר נפער ליד אתר סקי ברוסיה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 20:45

ארבעה בתים פונו ליד הבולען, שממוקם ליד מכרה ברזל בסיביר. הרשויות במקום אומרות ששקיעה של האדמה באזור הייתה צפויה, וכי כמה בתים פונו עוד לפני שהתגלה הבולען. אתר הסקי הסמוך הוא מהפופולריים ביותר ברוסיה, עם עונת סקי של כחצי שנה

בולען נפער בנתיבי איילון/מערכת וואלה!

בולען עצום נפער באזור קמרובו בסיביר, בסמוך לאתר הסקי הפופולרי "שרגש". קוטרו של הבולען הוא כ-30 מטר, ובעקבות גילויו פונו ארבעה בתים, מחשש להתמוטטות. הבולען נמצא בשטח של מכרה עפרות ברזל, השייך לחברה המקושרת למיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ'. הוא נפער קרוב לכביש ולבתי מגורים, שאחד מהם נמצא ממש על סף הבור שזכה לכינוי "השער לגיהינום".

דובר של הרשויות באזור אמר כי השקיעה של הקרקע בסמוך למכרה היתה צפויה, וכי תושבים של כמה בתים פונו מהם עוד לפני שנפער הבולען. עוד נמסר כי חברת הכרייה והממשלה מתכוונות למלא את הבור בחזרה בעתיד. בעקבות הקריסה הופסקו העבודות במכרה. החברה שהמכרה בבעלותה מוחרמת על ידי מדינות במערב בשל קשריה למלחמה באוקראינה.

עוד בוואלה!

בולען נפער באיילון סמוך למחלף לה גווארדיה, 3 נתיבים נחסמו

לכתבה המלאה
בולען שנפער באתר סקי ברוסיה, 12 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הבולען ליד אתר הסקי שרגש, 12 בדצמבר 2022/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האזור שבו נמצא המכרה אחראי להפקת כ-60 אחוז מהפחם ברוסיה, ויש בו גם מפעלי פלדה. אתר הסקי שנמצא באזור הוא אחד מהפופולריים ביותר ברוסיה, עם עונת סקי ממושכת של חצי שנה. מדי שנה באביב נערכת בו תחרות סקי בבגדי ים. רוב הבתים באזור הם בתי נופש, ונערכים בו גם פסטיבל של ריקודים שמאניים ושל אכילת חביתיות רוסיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully