וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תיקתקנו: צפו במבזק היומי של ירדן ויזל שיתקתק לכם את החדשות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 17:59

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תיקתקנו 11 בדצמבר 2022/מערכת וואלה!

עיתונאי נוסף מת בפתאומיות במונדיאל בקטאר. חאליד אל מיסלאם, צלם מרשת הטלוויזיה 'אל קאס' הקטארית הפך לאיש התקשורת השני שנמצא ללא רוח חיים במונדיאל. אל מיסלאם נמצא מת יממה לאחר מותו של גרנט וואהל, שכזכור התמוטט במהלך המשחק בין הולנד לארגנטינה בשלב רבע הגמר של המונדיאל בקטאר. לטענת אחיו של ווהאל הוא נרצח מאחר וביקר את התנהלות הקטארים בכל הקשור לזכויות אדם ולהט"ב. נכון לעכשיו סיבת המוות בשני המקרים אינה ידועה.

מרק פטריות מסוכן. שלושה מטיילים אושפזו אחרי שאכלו פטריות רעילות שליקטו ביער, אחד מהם במצב אנוש. שלושת הגברים טיילו בשבוע שעבר באזור ירושלים ואכלו פטריות שליקטו והכינו מהן מרק. לפי רופא בכיר, מדובר באירוע נדיר. הרופא הדגיש שצריך לזכור שאין בארץ הרבה ניסיון עם הרעלת פטריות ולכן אסור לאכול דברים שלא מכירים.

קבלו את אם השנה! תושבת קונטיקט זכתה בתואר ברשת לאחר שהצילה בגבורה את בתה. בסרטון שזכה למיליוני צפיות בטיקטוק, נראית הילדה צורחת באימה ומנסה להסיר ממנה את דביבון שנצמד לרגלה ללא הצלחה. האם הגיבורה הגיעה, הרחיקה את הבת למקום בטוח תוך כדי שהיא אוחזת בדביבון ולבסוף משליכה אותו. לאם, הבת והדביבון שלום.

וואלה! תיקתקנו

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully