וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: קור עז ושלג הוביל לביטול עשרות טיסות בהיתרו

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 16:37

נמל התעופה במנצ'סטר סגר את שני המסלולים באופן זמני בשל השלג הכבד שירד. סוכנות הביטחון הבריאותי של בריטניה פירסמה התראה בדרגה 3 של מזג אוויר קר במיוחד

שלג וקרח גרמו לשיבושים בבריטניה בזמן שמזג האוויר הקיצוני צפוי להימשך גם השבוע, ושלג צפוי לרדת באזור מזרח ודרום מזרח אנגליה, כמו גם בסקוטלנד. לפחות 30 טיסות מנמל התעופה היתרו בוטלו היום (ראשון) לאחר שערפל קפוא כיסה את לונדון. השלג והקרח צפויים לגרום לבעיות בתחבורה גם מחר.

התראה צהובה לשלג וקרח פורסמה על ידי המשרד המטאורולוגי לסקוטלנד, לונדון ודרום מערב אנגליה. אלי וילסון, מטאורולוגית במשרד, אמרה כי "נראה כי יהיה קר למדי עד שבוע הבא, עם קרה בלילה וטמפרטורות נמוכות ביום".

מזג אוויר קיצוני בבריטניה. רויטרס
מזג אוויר קיצוני בבריטניה/רויטרס
מזג אוויר קיצוני בבריטניה. רויטרס
שיבושים בתחבורה/רויטרס

מזג האוויר הקיצוני הוביל לשיבושי תחבורה אתמול, ונמל התעופה במנצ'סטר סגר את שני המסלולים באופן זמני בשל השלג הכבד שירד. על פי המשרד המטאורולוגי, קיים סיכוי שקהילות כפריות ינותקו מחשמל ושיבושים בקליטת הסלולר.

עוד בוואלה!

היסטוריה באנגליה: פורסמה התרעה אדומה על חום קיצוני

לכתבה המלאה
מזג אוויר קיצוני בבריטניה. רויטרס
מזג אוויר קיצוני בבריטניה/רויטרס

סוכנות הביטחון הבריאותי של בריטניה (UKHSA) פירסמה התראה בדרגה 3 של מזג אוויר קר במיוחד. הסוכנות ייעצה לאנשים לבדוק מה שלום חברים וקרובי משפחה שחשופים במיוחד לקור ולהבטיח שיש להם גישה למזון ושתייה חמה. בנוסף, המליצה הסוכנות שהטמפרטורה בבית תהיה לפחות 18 מעלות צלזיוס.

דארן קלארק, מנהל בנשיונל הייווייס, שאחראית על הכבישים המהירים, אמר כי מפלסות השלג ישמרו על הכבישים פתוחים בעבור הנהגים ורוכבי האופנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully