וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מידע חדש: יחודשו החיפושים אחר הנעדר מוישי בן ה-16

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 16:31

המשטרה הודיעה למשפחת קליינרמן על מבצע חיפוש נוסף אחר בנם, שנעדר מאז חודש מרץ. זאת, בעקבות מידע חדש שהתגלתה ושנבחנת בימים האחרונים במשטרה. משפחתו של מוישי: "מצפה מהמשטרה שתהפוך כל אבן על מנת לשים קץ לפרשה הכואבת"

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

המשטרה חידשה את החיפושים אחר מוישי קליינרמן - כך הודיעה היום (ראשון) למשפחתו של הנער בן ה-16, שנעדר זה 260 יום, מאז מרץ. מבצע החיפוש הנוסף ייערך בעקבות מידע חדש שהתגלה, ונבחנת בימים האחרונים במשטרה.

משפחת קליינרמן מסרה כי היא "מצפה מהמשטרה שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד". המשפחה הודתה "לעם ישראל על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב ימצא".

מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
נעדר כבר 260 יום. מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

קליינרמן, תלמיד ישיבה ממודיעין עילית, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם החבורה התפצלה, ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר. המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות היעלמותו של מוישי, אך אלה שוחררו, והחקירה מצויה במבוי סתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully