וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נפצע בינוני מפגיעת רכב ביום חמישי בת"א, המשטרה: חשד לפיגוע

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 12:25

המשטרה הודיעה כי נבדק חשד לאירוע לאומני, שבו רוכב אופנוע נפצע מפגיעת רכב. מחקירה ראשונית של המקרה עלה כי הנהג החשוד הוא שוהה שלא כחוק ובמהלך סוף השבוע הוא הועבר לחקירת שב"כ. הנפגע בתקרית: "שוחחתי עם חבר וראיתי את הרכב מאיץ לכיוון שלי"

רוכב האופנוע שנפצע בינוני מפגיעת רכב ביום חמישי בת"א, המשטרה: חשד לפיגוע/אורי סלע
זירת האירוע שבו נפגע רוכב אופנוע באורח בינוני, חשד לפיגוע, תל אביב. דוברות מד"א, אתר רשמי
המקום שבו פגע הרכב ברוכב האופנוע בתל אביב. שבוע שעבר/אתר רשמי, דוברות מד"א

המשטרה הודיע היום (ראשון) כי מקרה שבו רוכב אופנוע נפצע בינוני מפגיעת רכב נבדק כאירוע על רקע לאומני. ביום חמישי האחרון, נפצע רוכב בשנות ה-30 לחייו ברחוב אברבנל שבתל אביב, כעת נבדק החשד שמדובר בפיגוע. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי נהג הרכב הפוגע, הינו שוהה שלא כחוק בן 31. במהלך סוף השבוע, הועבר החשוד לחקירת שב"כ.

הנפגע בתקרית סיפר על האירוע. "פגשתי חבר מחוץ לבית כנסת ובזמן ששוחחנו הרמתי את הראש, ראיתי רכב מאיץ לכיווני במהירות. החבר שהיה לידי לקח צעד אחורה ומשך אותי, הוא הציל לי את החיים", אמר. "עפתי באוויר, הוא המשיך עם האופנוע שלי מתחת לרכב איזה 40 מטר ואז הוא נתקע בעמוד. שיתנו לו את העונש החמור ביותר". עד ראייה באירוע סיפר לוואלה: "היו צוותים מטורפים שחסמו רחובות. בהתחלה אמרו שזאת תאונה רגילה, אבל זה לא היה נראה ככה".

לפני כשבוע אירעו שלושה פיגועים, ובעקבותיהם גברה המתיחות ביהודה ושומרון. באחד מהם נפצע לוחם מג"ב באורח קל מדקירה בכפר חווארה שמדרום לשכם. מתחקיר ראשוני של הפיגוע עלה כי המחבל, שהיה חמוש בסכין, ניסה תחילה לפרוץ למכונית ישראלית שבה נסע קצין צה"ל ונורה על ידו. המחבל התאושש, וקצין מג"ב שהיה סמוך התעמת עם המחבל ובהמשך ירה בו באקדח וחיסל אותו בזמן שנשקו על הרצפה. המחבל מת מפצעיו.

לילה לפני האירוע בחווארה נורו יריות לעבר אוטובוס ישראלי שנסע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית שבאזור עפרה ביהודה ושומרון. קליעים פגעו באוטובוס, לא היו נפגעים באירוע. כמה ימים קודם לכן נדרסה חיילת סמוך להתנחלות כוכב יעקב שמצפון לירושלים ונפצעה באורך בינוני. הנהג הפלסטיני נורה למוות בידי שוטרים בתום מרדף. הדורס הבחין בחיילת בתחנת דלק, הסתובב לעברה, האיץ ודרס אותה במכוון. המחבל עבד עד לאחרונה ברישיון בסניף רמי לוי באזור התעשייה באריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully