וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל רגשי העיד במשטרה בפרשת הרב טאו: "תמך בתלמיד שהתעלל באשתו"

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 12:46

נחום פצ'ניק המתגורר בגוש עציון שיתף בפייסבוק שלו כי זומן לתת עדות בפני חוקרי להב 433: "לא מדובר על פגיעה ישירה של הרב טאו, אסור לי לתת פרטים". עוד הוסיף: "בגלל ההיכרות הזו מקרוב לא הופתעתי בכלל כאשר נחמה תאנה חשפה את סיפורה האישי"

המתלוננת נגד הרב טאו: “לחצים גדולים מופעלים עליי ועל בני משפחתי”/מערכת וואלה!

נחום פצ'ניק, משורר ומטפל ריגשי שמוכר בגוש עציון, פרסם היום (שישי) פוסט בפייסבוק שבו חשף כי זומן ביום ראשון להעיד בפני חוקרי להב 433 על פרשת הרב צבי טאו, שנפתחה בעקבות תלונות על עבירות מין שביצע לכאורה בנשים. זאת, בעקבות מקרה של פגיעה שהוא מכיר באופן אישי.

"זומנתי לתת עדות כיוון שאני מכיר באופן אישי מקרה נוסף של פגיעה של הרב טאו", כתב. "אני לא יודע איך זה הגיע אליהם אבל נראה שהם יודעים לעבוד. לא מדובר בפגיעה ישירה של הרב, אלא בתמיכה בתלמיד שלו שפגע והתעלל באשתו. אסור לי לתת פרטים בשלב זה".

"בגלל ההיכרות הזו מקרוב לא הופתעתי בכלל כאשר נחמה תאנה האמיצה ושליחת הציבור חשפה את סיפורה האישי. רוב זמן החקירה מצאתי את עצמי מסביר לשני החוקרים, בחורים אינטליגנטיים ששאלו שאלות חכמות וביקשו תשובות ורצו בעיקר להבין, איך יכול שאדם הוא גם צדיק גדול וגם פוגע מיני", הוסיף. "זה לא מתיישב על הלב ובצדק. אנחנו רוצים לחיות בעולם הגיוני בו הרוע מופרד מהטוב. מסתבר שהחיים מורכבים הרבה יותר. מסתבר שאור וחושך משמשים בערבוביה".

הרב טאו 30 בינואר 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
"תמך בתלמיד שלו שפגע והתעלל באשתו", הרב טאו/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

כבר לפני שלושה שבועות חוקרי המשטרה גבו פרטים מרבנים בכירים בציונות הדתית - הרב דוד סתיו, ששמע את עדויות המתלוננות בפרשה, והרב יובל שרלו, שמלווה גם הוא את המתלוננות. שני הרבנים אינם חשודים בפרשה.

זאת, בניסיון לעבות את חומרי החקירה, לפי הנחיית הפרקליטות. "בא אליי בחור נחמד מהמשטרה וסיפרתי לו את מה שאני יודע, שזה מה ששמעתי מההתלוננות באופן ישיר", סיפר לוואלה הרב סתיו. מאז פרסום החשדות נגדו, נמנע הרב טאו מלהגיב לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully