וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים בני 40 נהרגו מפגיעת מכונית בכביש 60, סמוך להר גילה

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 7:27

מותם של השניים נקבע על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום. אנשי מד"א שהגיעו למקום סיפרו שהשניים שכבו במרחק של כ-30 מטר מהרכב, מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

תאונה בכביש 90, 27 בספטמבר 2022/תיעוד מבצעי מד"א

שני גברים כבני 40 נהרגו הלילה (שישי) מפגיעת רכב חולף בכביש 60, במנהרה סמוך להר גילה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם - לאחר שנמצאו ללא נשימה וללא דופק. בוחני תאונות דרכים הגיעו לזירה ואספו עדויות וממצאים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

חובש מד"א מוחמד עליאן ופרמדיק מד"א אברהם צנוירט סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו ברכב בצידי הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד בחלקו הקדמי, ובמרחק של כ-30 מטר שכבו שני גברים כבני 40. הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

תאונה שבה נהרגו שני גברים בני 40 מפגיעת רכב במנהרה בכביש 60, 9 בדצמבר 2022. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בכביש 60, 9 בדצמבר 2022/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

אתמול נפצעה באורח קשה נערה בת 17 בתאונה בין רכב פרטי למשאית בכביש 457, סמוך למיגרון במרחב ירושלים. היא חולצה מהרכב שבו הייתה לכודה עם פגיעת ראש ופונתה לבית החולים שערי צדק.
חובש רפואת חירום במד"א אברהם חקקיאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהגת הרכב לכודה ברכב כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה. תוך כדי שחילצנו אותה, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ כשמצבה קשה ויציב".

גבר בן 24 נפצע אתמול קשה בהתהפכות רכב בעמק יזרעאל, סמוך לקיבוץ גזית. הוא פונה לבית החולים רמב"ם עם חבלה רב מערכתית. בראשון לציון נפצעה אתמול קשה אישה בת 70 מפגיעת אוטובוס ברחוב הרצל בעיר. חובש רפואת החירום של מד"א אסף דגמי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הולכת הרגל שוכבת במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות. פינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבה קשה ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully