וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ביקור בכירים מהודו: סוכמו עקרונות לגיוס עובדים זרים לענף הבניין והסיעוד

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 20:13

לאחר יומיים של מו"מ, רשות האוכלוסין וההגירה הגיעה להסכמות על גיוס הוגן ומפוקח של עובדים מהודו. בראש הוועדה שעסקה בסוגיה עמד מנכ"ל הרשות תומר מוסקוביץ, שבירך על המהלך. "פועלים לגיוס עובדים בהתאם להחלטות הממשלה ולצרכים העולים מהשטח"

ביקור בן יומיים של משלחת בכירים מהודו, אשר הגיעה לישראל במטרה לקדם הסכם בילטראלי לגיוס עובדים זרים לענף הבניין ולענף הסיעוד הביתי ולענף הבניין 8 בדצמבר 2022. משרד ההגירה והאוכלוסין, אתר רשמי
ביקור הבכירים בישראל/אתר רשמי, משרד ההגירה והאוכלוסין

ביקור של בכירים מהודו שנערך בישראל הסתיים היום (חמישי). הבכירים הגיעו ארצה כדי לקדם הסכם בילטראלי לגיוס עובדים זרים לענף הבניין ולענף הסיעוד הביתי. בתום יומיים של משא ומתן בין המדינות, עוגנו ההבנות בין הצדדים, וסוכמו העקרונות לגיוס הוגן ומפוקח של העובדים לענפים אלו. ההסכמים צפויים להיחתם בתוך חודשים בודדים.

המשא ומתן המואץ התקיים בעקבות החלטת הוועדה הבין-משרדית להסכמים בילטראליים, בראשה עומד מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ. לצד נציגי מינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה, נכחו במפגשים גם נציגים נוספים מהלשכה המשפטית, ממשרד החוץ, מזרוע עבודה וכן נציגי משרד החוץ ההודי ושגרירות הודו בישראל.

מוסקוביץ מסר בתום המשא ומתן: "אני מברך על תוצאות מרשימות של משא ומתן מוצלח. רשות האוכלוסין וההגירה פועלת כל העת לגיוס עובדים זרים לענפי המשק הרלוונטיים בישראל, בהתאם להחלטות הממשלה ולצרכים העולים מהשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully