וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר השיכון המיועד: משבר דיור? בינתיים אני רואה שבונים בכל מקום

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 15:03

בדיון בוועידת השלטון המקומי של וואלה! ו-103FM אמר ח"כ יצחק גולדקנופף כי הוא מעוניין לזרז את קצב בניית הדיור, אך כי עד כה לא הכיר את המשרד והוא "לומד מה לעשות כדי להביא בשורה לישראל". השר המיועד התייחס למו"מ עם הליכוד: "יש רשימה שלמה של דברים שצריך לפתור"

שר השיכון המיועד: "אין משבר דיור"/מערכת וואלה!

יו"ר יהדות התורה ושר הבינוי המיועד יצחק גולדקנופף דחה היום (רביעי) את הטענות כי בישראל קיים משבר דיור, אך אמר כי יפעל להאיץ את קצב הבנייה "כדי להביא בשורה לישראל". בדיון בוועידת השלטון המקומי של וואלה! ו-103FM נשאל גולדקנופף על נושא מצוקת הדיור בארץ והשיב: "אני רואה שבונים".

גולדקנופף ציין כי הוא הוא "נכנס למשרד השיכון להקדיש את השנים שלי למען עם ישראל ובניית ארץ ישראל. מדברים איתי כל הזמן על משבר, לא הכרתי את משרד השיכון לפני זה אז אני לא יודע שיש משבר. אני שומע שהתוכניות מוכנות ורק צריך לצאת לבנייה".

בהמשך הוא התייחס למו"מ עם הליכוד ואמר כי טרם נחתם הסכם קואליציוני סופי "כי לא דיברנו על הדברים האידיאולוגיים המהותיים ויש רשימה שלמה. חייבים לסגור את תקציב משרד השיכון ותוספת תקנים למשרד. כדי להגיע לכמויות האלה של מאה אלף דירות בשנה ויותר, אנחנו צריכים כלים".

לדיווחים שוטפים מוועידת השלטון המקומי של וואלה! ו-103FM

שר השיכון המיועד גולדקנופף: משבר דיור? בינתיים אני רואה שבונים בכל מקום. אסקף, אתר רשמי
גולדקנופף בוויעדה, היום/אתר רשמי, אסקף

גולדקנופף אמר את הדברים לאחר שאמש הושג הסכם בין הליכוד ליהדות התורה. בתום המו"מ מסרו ביהדות התורה כי הם מיהרו לסגור את נושא התפקידים, זאת בלחץ הארכה אותה יש לבקש מנשיא המדינה, במידה ולא ייסגרו ההסכמים לפני תום המנדט. "חתמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר, ומחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שר השיכון המיועד גולדקנופף: משבר דיור? בינתיים אני רואה שבונים בכל מקום. אסקף, אתר רשמי
גולדקנופף בפורום הדיון בוועידת השלטון המקומי. היום/אתר רשמי, אסקף

במסגרת ההסכם התיק של משרד השיכון ינתן ליצחק גולדקנופף, ראשות ועדת הכספים למשה גפני, אורי מקלב ישמש סגן שר במשרד ראש הממשלה, שם יחזיק בתיק הרשות לפיתוח חברתי כלכלי במגזר החרדי והתחבורה החרדית, ויכהן במקביל גם כסגן במשרד התחבורה. מאיר פרוש יהיה שר ירושלים ומסורת, את ראשות ועדת פנים יקבל יעקב אשר, ועדת העבודה והרווחה תועבר ליעקב אייכלר, ועדת פניות ציבור ליצחק פינדרוס, שאמור להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ויעקב טסלר יהיה סגן שר הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully