וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות נוספת לקראת הקמת ממשלה: הושג הסכם תפקידים בין הליכוד ליהדות התורה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 23:34

במסגרת ההסכם, גולדקנופף יכהן כשר השיכון, בעוד גפני יהיה יו"ר ועדת הכספים. מקלב ישמש סגן שר במשרד רה"מ ויכהן במקביל גם כסגן במשרד התחבורה. פרוש יהיה שר ירושלים ומסורת, יעקב אשר ראש ועדת פנים, ח"כ טסלר סגן שר הרווחה וח"כ אייכלר יו"ר ועדת העבודה והרווחה

בווידאו: נתניהו קיבל את המנדט להרכבת הממשלה מידי הנשיא, המו"מ הקואליציוני נמשך/לע"מ

הסכם הושג הערב (שלישי) בין הליכוד ליהדות התורה. בתום המו"מ מסרו ביהדות התורה כי הם מיהרו לסגור את נושא התפקידים כבר הערב, זאת בלחץ הארכה אותה יש לבקש מנשיא המדינה, במידה ולא ייסגרו ההסכמים לפני תום המנדט. "חתמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר, ומחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים", אמרו.

במסגרת ההסכם התיק של משרד השיכון ינתן ליצחק גולדקנופף, ראשות ועדת הכספים למשה גפני, אורי מקלב ישמש סגן שר במשרד ראש הממשלה, שם יחזיק בתיק הרשות לפיתוח חברתי כלכלי במגזר החרדי והתחבורה החרדית, ויכהן במקביל גם כסגן במשרד התחבורה. מאיר פרוש יהיה שר ירושלים ומסורת, את ראשות ועדת פנים יקבל יעקב אשר, ועדת העבודה והרווחה תועבר ליעקב אייכלר, ועדת פניות ציבור ליצחק פינדרוס, שאמור להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ויעקב טסלר יהיה סגן שר הרווחה.

יהדות התורה: חמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר. 6 בדצמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
גולדקנופף, לוין וגפני לאחר השגת ההסכמים, הערב/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

עם השגת הסכם זה הושגו הסכמי תפקידים עם כל המפלגות בקואליציה למעט ש"ס - שצפויה לחתום גם היא בקרוב - עוצמה יהודית, נעם, הציונות הדתית ויהדות התורה. נציגי המפלגות עדיין לא הסכימו על מסמך קווי היסוד, וההתחייבויות לתוכניות ועקרונות אידיאולוגים, שם עוד צפויים קשיים במשא ומתן נוכח דרישות חלק מהמפלגות.

עוד בוואלה!

הושג הסכם בין הציונות הדתית לליכוד: האוצר יועבר ברוטציה, המפלגה תקבל שר במשרד הביטחון

לכתבה המלאה
המכתב שנחתם בהסכם בין הליכוד ליהדות התורה, 6 בדצמבר 2022. ללא, מערכת וואלה!
המכתב שנחתם בין המפלגות/מערכת וואלה!, ללא

ביהדות התורה דורשים עדיין הבהרות לגבי חוק הגיוס וחוק הגיור, ובעוצמה יהודית דורשים לקדם חוק חסינות לחיילים וכן הבטחות נוספות שנשמעו במהלך קמפיין הבחירות של המפלגה. בציונות הדתית מעוניינים לפרט באופן מלא בהסכם את השינויים שייעשו במערכת המשפט וכן לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully