וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: נציגי האופוזיציה העתידית נפגשו לדון במאבק משותף מול הממשלה החדשה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 21:30

בפגישה נועדו נציגי יש עתיד, המחנה הממלכתי, העבודה ומרצ, אף שהיא לא מיוצגת בכנסת, ומסרו כי לפגישות הבאות צפויות להצטרף מפלגות נוספות. בפגישה הוחלט לקדם פעולות אזרחיות ומפלגתיות משותפות נגד "המתקפות על מערכת המשפט, מערכת החינוך, צה"ל והדמוקרטיה כולה"

רה"מ לפיד באזכרה לבן גוריון: מה שקורה היום בישראל מנוגד לכל מה שהאמין בו/מערכת וואלה!

נציגי מפלגות האופוזיציה העתידית נפגשו היום (שלישי) כדי לדון בקידום פורום פעולה משותף במאבק מול הממשלה המסתמנת. בישיבה השתתפו מנכ"לים, מזכ"לים ואנשי שטח מיש עתיד, המחנה הממלכתי, מפלגת העבודה וגם ממרצ - על אף שאינה מיוצגת בכנסת הנוכחית.

בהודעה משותפת של המפלגות נמסר כי בישיבה הוחלט על "קידום פעולות אזרחיות ומפלגתיות משותפות, תוך חזית מאוחדת אל מול המתקפות על מערכת המשפט, מערכת החינוך, צה"ל והדמוקרטיה כולה".

את הישיבה יזם מזכ"ל המחנה הממלכתי ח"כ לשעבר איתן גינזבורג, והשתתפו בה, בין היתר, ח"כ נאור שירי, ראש מטה השטח ביש עתיד, מזכ"ל מפלגת העבודה ניר רוזן וח"כ לשעבר רם שפע, מזכ"ל מרצ תומר רזניק וח"כ לשעבר מיכל רוזין. במחנה הממלכתי אומרים כי שאר נציגי המפלגות האחרות הוזמנו וישתתפו במפגשים הבאים.

לראשונה נפגשו נציגי מפלגות האופוזיציה העתידית מיש עתיד, המחנה הממלכתי, העבודה ומרצ (שלא מיוצגת בכנסת) כדי לדון בקידום פורום פעולה משותף במאבק מול הממשלה המסתמנת, 6 בדצמבר 2022. ., אתר רשמי
נועדו לראשונה לדון בצעדים נגד הממשלה. היום/אתר רשמי, .

מוקדם יותר היום נערך כנס החינוך בכנסת, שנשא את השם "כנס החירום על מכירת החיסול של החינוך", בו הזהיר ראש הממשלה יאיר לפיד מפני עתידה של מערכת החינוך תחת כהונת הממשלה המסתמנת. הוא תקף את הממשלה המיועדת וטען כי החינוך "לא מעניין" את חבריה, ועל כן הם "מפרקים את מערכת החינוך לחתיכות".

לאחריו עלה ח"כ שלמה קרעי מהליכוד, והשווה את האופוזיציה המסתמנת לאנטיוכוס. "ההיסטוריה חוזרת", טען קרעי, "הוציאו את התנ"ך ומורשת ישראל מהבגרויות, הכניסו תכנים אנטי ציוניים דרך עמותות זרות ומשתמשים בשמות קוד של 'מלפפונים ועגבניות ירוקות' כדי להסתיר את החושך והאפילה מההורים של ילדי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully