וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של עיתונאי כאן נפגע מירי: "ראיתי קליע, המציאות ברהט מסוכנת"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 19:53

אחד מחלונות רכבו של אחמד אבו סיוס התנפץ והזכוכיות התפזרו על המושבים. המשטרה בודקת אם הירי כוון לעברו או שמדובר בירי תועה. "נכנסתי הביתה לראות מונדיאל, וכשאשתי ביקשה ממני שאקח אותה לאיזה מקום, ראיתי שמשהו לא תקין. מקרה חמור מאוד"

רכבו של עיתונאי כאן ניזוק מירי: "ראיתי קליע, המציאות ברהט מסוכנת"/מערכת וואלה!

רכבו של עיתונאי כאן אחמד אבו סיוס נפגע היום (שלישי) מירי ברהט. המשטרה הגיעה למקום והיא בודקת אם מדובר בירי שכוון לעבר רכבו או שמדובר בירי תועה.

"נכנסתי הביתה לראות מונדיאל. אשתי ביקשה ממני לקחת אותה לאן שהוא, ואז ראיתי שמשהו לא תקין - היו זכוכיות ובתוך הרכב ראיתי קליע", סיפר אבו סיוס. "אם זה מכוון אליי זה חמור מאוד, ואם לאו זה גם חמור מאוד. המציאות ברהט גרועה ומסוכנת".

אחמד אבו סוויס כתב המהדורה המקומית –וואלה. באדיבות המצולמים
"המציאות פה מסוכנת", אחמד אבו סויס/באדיבות המצולמים

ממשטרת ישראל נמסר: "כל תלונה המתקבלת במשטרה ומעלה חשד לביצוע עבירה פלילית, מטופלת ונחקרת במטרה להגיע לחקר האמת. בהתאם, מיד עם קבלת הדיווח אודות האירוע, נפתחה חקירה".

מחמוד נאסר, רכז המאבק באלימות ופשיעה בוועד הארצי לראשי הרשויות הערביות, אמר בעקבות הירי כי "מה שחווה הערב עיתונאי כאן 11 חווים אזרחי ישראל הערבים כבר עשור. ההפקרות במגזר הערבי חוצה גבולות ופוגעת בכל אחד ואחד מאיתנו, על הממשלה החדשה להתייחס לפשיעה במגזר הערבי כאחד הנושאים החשובים ביותר, דמנו אינו הפקר".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully