וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוללת גרעינית התריעה על עב"מ תת ימי ש"נע מהר יותר ממהירות הקול"

10.12.2022 / 23:54

התקרית המפתיעה שהתרחשה לכאורה בסוף שנות ה-90 נחשפה לאחר שאחד מאנשי הצוללת הגרעינית החליט לשתף על החוויה המטרידה שעבר

"משהו חלף במהירות ליד הצוללת הגרעינית"/Chris Lehto

צוללת גרעינית קיבלה התרעה במערכות שלה על חפץ לא מזוהה שנע מתחת למים במהירות שלכאורה עולה על מהירות הקול. הטענה הגיעה ממדען שביצע עבודה מסווגת על סיפון הצוללת USS המפטון.

בוב מקגווייר סיפר לטייס הקרב שהפך לחוקר עב"מים, כריס להטו, כיצד האובייקט חצה אותם במהירות מדהימה בזמן שהצוללת "שקעה עמוק במים". לדבריו, ההיתקלות שהתרחשה בסוף שנות ה-90 אושרה על ידי חבר צוות שהזדעזע גם הוא מהמהירות של האובייקט הלא מזוהה.

מקגווייר סיפר לערוץ היוטיוב Lehto Files: "היינו בדרכנו מטה ופתאום שמעתי סאונד מוזר. זה באמת מוזר כי ברור שמה שקורה זה שמשהו שם שועט על פנינו והוא זז כל כך מהר שאני פשוט לא יכולתי להאמין לזה. הדבר הזה עבר דרכנו כאילו עמדנו במקום".

הנה כל מה שהיה לו לספר על התקרית ההיא:

הוא הוסיף: "אדם עם ידע במערכות משולבות יצא ואמר 'הצוללת זזה מהר יותר ממהירות הקול מתחת למים - אבל זה היה מהיר יותר ממהירות הקול באוויר'". מקגווייר אמר שהצוות "לא רצה לדווח על כך, לא רצה לספר לאף אחד, לא רצה לגרום לבעיות", לדבריו.

עוד מפגשים מתחת למים
האם צבא סודי של עב"מים ממעמקי הים זומם להשתלט על העולם?
צפו: עב"ם שנראה כמו קובייה תועד מתחנת החלל כשהוא יוצא מהאוקיינוס


הטענה שלו מגיעה חודשים ספורים לאחר שפורסם תיעוד שנלקח בידי צבא ארה"ב, המראה ככל הנראה עב"מ נע מהאוויר לים, שצולם בידי ספינת מלחמה ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully