וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורש מקולומביה ומוכר למשטרה: נעצר חשוד נוסף בהברחת הקוקאין דרך הים

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 18:11

לאחר מעצר אביו של כוכב הרשת בן זיני, נעצר גם את אסי מוש, שמוכר למשטרה מעבירות קודמות. ב-2017 גורש מקולומביה בחשד לשידול קטינות לזנות ועבירות מס. כעת, החוקרים חושדים כי המעורבים הבריחו משלוח נוסף של הסם מוקדם יותר השנה באותה השיטה

בווידאו: פעילות משטרתית סמויה למעצר סוחרי סמים/צילום: משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

חוקרי להב 433 עצרו הלילה (ראשון) חשוד נוסף במעורבות בהברחת הקוקאין דרך הים, שבה מעורב אביו של כוכב הרשת בן זיני, יקותיאל זיני. החשוד הנוסף הוא אסי מוש בן ה-51, עבריין, תושב קריית אתא, שמוכר למשטרה. בשנת 2017, גורש מוש מקולמביה לישראל בחשד לשידול קטינות לזנות ועבירות מס.

במשטרה חושדים כי מלבד משלוח הקוקאין שנתפס בחודשים האחרונים, המעורבים הבריחו משלוח נוסף של הסם בתחילת השנה. לפי שעה, בידי המשטרה משלוח אחד של קוקאין במשקל של 36 ק"ג, שיובא מקולומביה.

בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
מאמין בחפות אביו. בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

בעניינו של יקותיאל זיני, טוענים במשטרה כי הוא חשוד מרכזי בתיק, ובידי המשטרה הקלטות הקושרות אותו להברחה. בחקירתו הציגו השוטרים תיעוד שלו יחד עם חשודים אחרים נפגשים ומתכננים את ההברחה. זיני מצידו ממשיך להכחיש את המיוחס לו וטען כי משתמשים נגדו בשיטות חקירה אסורות. "אין ראיה שאני קשור לייבוא סמים", אמר לשופטת. "תראי בהקלטות, איזה טריקים ודברים מכוערים אומרים, כאילו רוצים לתקוף אותי, ויגידו שאני תקפתי, את לא מבינה איזה טריקים, תפסו לי נכסים במיליונים".

בדיון הקודם בהארכת מעצרו אמר זיני לשופט: "אני מבקש להיבדק בפוליגרף, אצלי סמים זה כמו בגידה במדינה, זה מוקצה, אני מובך ומבויש שנחקרתי על דבר כזה, זה סוף העולם מבחינתי". אחד המעורבים, צוללן בהכשרתו, טען בחקירתו כי צלל שלוש פעמים במטרה למשות קופסא שהוסלקה בים סמוך לחוף, אך הרחיק עצמו מהברחת הקוקאין. "עבדתי עליהם, עשיתי סיבוב, לא הלכתי לשם", טען.

מעצרם של 9 החשודים הוארך עד ליום רביעי. על פי החשד, הסמים הוסתרו בתוך אונייה להובלת פחם ושוויים הוערך במיליוני שקלים. החשודים נעצרו לאחר שביחידת יאחב"ל של המשטרה ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה ביחד עם מכס ומע"מ חיפה ברשות המסים, "אודות ייבוא של סמים מסוכנים מסוג קוקאין לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully