וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת צוללן, דרך הים: אביו של בן זיני חשוד בהברחת קוקאין לישראל

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 12:44

המשטרה עצרה חמישה בני אדם בחשד שניסו לייבא עשרות ק"ג של קוקאין לישראל. לפי החשד, הסמים הוסתרו בתוך אונייה להובלת פחם ושוויים הוערך במיליוני שקלים. בין החשודים, אביו של הזמר בן זיני. מעצרם של כלל החשודים הוארך ב-8 ימים

בווידאו: פעילות משטרתית סמויה למעצר סוחרי סמים/צילום: משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

המשטרה עצרה חמישה בני אדם בחשד להברחת עשרות ק"ג של קוקאין לישראל. לפי החשד, הסמים הוסתרו בתוך אונייה להובלת פחם ושוויים הוערך במיליוני שקלים. בין החשודים - יקותיאל זיני, אביו של הזמר בן זיני. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של כל החשודים בשמונה ימים.

ביחידת יאחב"ל של המשטרה ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה ביחד עם מכס ומע"מ חיפה ברשות המיסים, "אודות ייבוא של סמים מסוכנים מסוג קוקאין לארץ". במסגרת החקירה, נתפסו עשרות ק"ג של סמים מסוג קוקאין.

אתמול פשטו בלשי היאחב"ל על בתיהם של חמשת החשודים, בהם גם צוללן שחשוד בביצוע ההברחה, וביצעו חיפושים לאיתור ראיות וממצאים.

בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

בתום החיפושים הועברו החשודים לחקירה במשרדי להב 433. "ככל שידרש במהלך היום יובאו החשודים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ", מסר המשטרה.

יקותיאל זיני הכחיש את המיוחס לו, לשופט אמר היום בדיון בהארכת מעצרו: "אני מבקש להיבדק בפוליגרף, אצלי סמים זה כמו בגידה במדינה, זה מוקצה, אני מובך ומבויש שנחקרתי על דבר כזה, זה סוף העולם מבחינתי"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully