וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בנתב"ג: רכב פרץ את מחסום הבידוק סמוך לטרמינל 3 - ונורה על ידי מאבטח

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 9:08

פלסטיני שנסע ברכב שנגנב מאזור השרון פרץ את המחסום ונסע בניגוד לכיוון התנועה. המאבטחים ירו לעברו והוא נעצר בכביש לכיוון טרמינל 3. הנהג נפצע קל, נעצר והועבר לחקירת המשטרה. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את הנוסעים נשכבים על הרצפה בהוראת אנשי הביטחון

בווידאו: התקרית בנתב"ג: פלסטיני ניסה לדרוס מאבטח, הסתתר בין השיחים, ונתפס/אנשי הדממה

תושב השטחים שנהג ברכב גנוב פרץ הבוקר (ראשון) את מחסום הבידוק בנתב"ג, ונסע בניגוד לכיוון התנועה. המאבטחים ירו לעבר הרכב והוא נעצר בכביש לכיוון טרמינל 3. נהג הרכב נפצע באורח קל והועבר לחקירת המשטרה.

לפי חקירת המשטרה, התושב נכנס לישראל בניגוד לחוק וגנב את הרכב מאזור השרון. לאחר קבלת טיפול רפואי הוא צפוי להיחקר ומעצרו יוארך בבית המשפט בהתאם.

בתיעוד מאולם הכניסה של טרמינל 3 נראים אנשים הממתינים בו מתכופפים לשמע הוראות הביטחון הנכרזות במקום.

אירוע זה מצטרף לאירוע דומה שהתרחש בחודש ספטמבר, אז פרץ פלסטיני ברכב גנוב את מחסום הכניסה לנתב"ג, ונעצר לאחר מרדף.

מתחקיר שנערך על ידי רשות שדות התעופה עלה כי החשוד, תושב אזור רמאללה בשנות ה-30 לחייו, גנב רכב מבת ים, הגיע במהירות לשער נמל התעופה מכיוון תל אביב - ופרץ את המחסום. מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה אך הנהג נמלט לכיוון השער הצפוני, ניסה לעקוף את רכב האבטחה שביצע חסימה במקום ואף לדרוס את המאבטח - שהגיב בירי ופגע ברכב.

בהמשך, הרכב נעצר והנהג נמלט. מאבטחים של נתב"ג סרקו בשטח נמל התעופה ומצאו את הרכב נטוש ליד תחנת הדלק הסמוכה לשער הכניסה. החשוד נתפס והועבר לחקירת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully