וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני פרץ את מחסום הכניסה לנתב"ג - ונעצר

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 14:51

גבר כבן 35, שנהג ברכב גנוב, התפרץ לתוך הכניסה לנמל התעופה מכביש 1. המאבטח שעמד במחסום ירה לעבר הרכב כדור אחד. מאבטחים של נתב"ג סרקו בשטח הנמל, איתרו את הגבר כשהוא מסתתר בשיחים ועצרו אותו. הוא הועבר להמשך חקירה, ומעצרו הוארך ב-8 ימים. נמל התעופה חזר לשגרה

אנשים בנתב"ג. 22 בספטמבר 2022/אנשי הדממה

פלסטיני שנהג ברכב גנוב פרץ הלילה (חמישי) את מחסום הכניסה לנתב"ג, נעצר והועבר לחקירת המשטרה, ולאחר מכן מעצרו הוארך בשמונה ימים. האירוע החריג התרחש באזור השעה 01:15, כשהרכב התפרץ לתוך הכניסה לנמל התעופה מכביש 1 (ירושלים-תל אביב). המאבטח ירה לעבר הרכב כדור אחד, אך הנהג המשיך לנסוע.

מתחקיר ראשוני של האירוע שנערך על ידי רשות שדות התעופה עולה כי החשוד, תושב אזור רמאללה בשנות ה-30 לחייו, גנב רכב מבת ים, הגיע במהירות לשער נמל התעופה מכיוון תל אביב - ופרץ את המחסום. מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה אך הנהג נמלט לכיוון השער הצפוני, ניסה לעקוף את רכב האבטחה שביצע חסימה במקום ואף לדרוס את המאבטח - שהגיב בירי ופגע ברכב.

נתב"ג לאחר ניסיון פריצת המחסום של הפלסטיני 22 בפטמסבר 2022. אנשי הדממה, אתר רשמי
ניסה לדרוס את המאבטח. אנשים בנתב"ג, היום/אתר רשמי, אנשי הדממה

בהמשך, הרכב נעצר והנהג נמלט. מאבטחים של נתב"ג סרקו בשטח נמל התעופה ומצאו את הרכב נטוש ליד תחנת הדלק הסמוכה לשער הכניסה. הגבר, תושב יהודה ושומרון כבן 35, נתפס והועבר לחקירת המשטרה. בדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית המשפט, האריך השופט את מעצרו בשמונה ימים.

"לפי עדויות המאבטחים באשר לאופי נהיגתו של החשוד, עלה כי יש חשד לביצוע עבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה",הסביר השופט. "חלונות הרכב היו שבורים עוד בטרם ניסו לעצרו. המפתח משוכפל נמצא ברכב, כלומר החשוד או אחר שהיה שותף שלו שכפל את מפתח הרכב בדרך מתוחכמת". עוד אמר כי לחשוד עבר פלילי - לפני שנה נידון למאסר על עבירות של ניסיון לפירוק חלקים מרכב, גניבת רכב וכניסה לישראל שלא בחוק.

לפי דיווחים של אזרחים ששהו באזור נתב"ג הבוקר, פקקי ענק נוצרו בכניסה לנמל התעופה, כשמאות אנשים עוכבו במקום. כלל הכניסות והיציאות לנמל התעופה נחסמו למשך כשעה וחצי. בדוברות רשות שדות התעופה הדגישו כי כל טיסות הלילה יצאו במועדן וכי הנמל חוזר לשגרה, מלבד כמה איחורים בהמראות בבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully