וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן עונה לאמירות האנטישמיות של קניה ווסט: "השואה קרתה, היטלר היה דמות שטנית"

עודכן לאחרונה: 2.12.2022 / 21:02

נשיא ארה"ב התייחס לאמירתו של הראפר, שאמר כי "לכל אדם יש משהו בעל ערך שהוא עושה, במיוחד היטלר". בציוץ של ביידן הוא גם עקץ את טראמפ, כשאמר שמנהיגים פוליטיים צריכים להוקיע אנטישמיות ולא לשתוק - זאת לאחר שפורסם כי קודמו בתפקיד סעד באחוזתו עם ווסט

בווידאו: נשיא סין שי ג'ינפינג מגיע לפסגת G20, הנשיא ג'ו ביידן הגיע לפסגת G20 בבאלי, אינדונזיה/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס היום (שישי) לאמירותיו האנטישמיות של הראפר האמריקני קניה ווסט בציוץ שפרסם בטוויטר, שם כתב: "אני רק רוצה להבהיר כמה דברים: השואה קרתה. היטלר היה דמות שטנית". זאת, לאחר שווסט הילל אתמול את מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר: "לכל אדם יש משהו בעל ערך שהוא עושה, במיוחד היטלר".

עוד כתב ביידן בציוץ כי "במקום לתת לזה במה, המנהיגים הפוליטיים שלנו צריכים להוקיע את האנטישמיות בכל מקום בו היא מתחבאת. שתיקה היא שותפות לפשע". באמירתו זו הוא עקץ את נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שפורסם כי סעד עם ווסט וכן עם איש הימין הקיצוני ניק פואנטס באחוזתו בפלורידה.

הציוץ של של ביידן מגיע לאחר שמנכ"ל טוויטר סגר את חשבונו של ווסט, לאחר שזה פרסם בחשבונו גרפיקה המשלבת צלב קרס עם מגן דוד.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
הילל את היטלר. ווסט/רויטרס

ווסט לעג אתמול לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ואמר שיש לו "שם מצחיק". הוא החזיק מקל ודובב אותו כאילו היה נתניהו. לדבריו, הפעם הראשונה שבה שמע על נתניהו הייתה בשבוע שעבר אחרי שנתניהו מתח ביקורת על נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, שאירח את ווסט באחוזתו בפולרידה. את הדברים אמר ווסט בתוכניתו של איש התקשורת הימני קיצוני אלכס ג'ונס, בה גם דיבר בשבחיו של היטלר.

בחודש שעבר תקף ראש הממשלה המיועד נתניהו בראיון לקומיקאי ביל מאהר את קניה ווסט בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות כשאמר: "ישראל התמודדה עם סוגיות גדולות יותר מאשר הטמטום של קניה ווסט". לפי גורמים בסביבת נתניהו, לאחר הראיון אנשיו של המוזיקאי פנו ללשכתו של נתניהו בשביל לתאם שיחה אך הדבר נענה בסירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully