וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהכריז על השתתפותו במרוץ לנשיאות: טראמפ אירח את קניה ווסט ומכחיש שואה

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 11:32

הראפר, שהשמיע לאחרונה התבטאויות אנטישמיות, והלאומן התארחו באחוזתו של נשיא ארה"ב לשעבר. בעוד שווסט טען כי טראמפ "ממש התרשם מפואנטס", הנשיא לשעבר הצהיר שוב ושוב כי פואנטס כלל לא הוזמן

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אירח השבוע את הלאומן ומכחיש השואה ניק פואנטס ואת הראפר קניה ווסט באחוזתו במאר-א-לאגו שבפלוריד. זאת, כשבוע לאחר שהכריז על ריצה לנשיאות בבחירות 2024.

מקור אישר ל-CNN את קיום ארוחת הערב של טראמפ עם ווסט ופואנטס, אך הוסיף כי פואנטס היה אורח של קניה ולא הוזמן על ידי הנשיא לשעבר עצמו. טראמפ, הסביר זאת בפוסט שפרסם ברשת החברתית שבבעלותו "Truth Social". "בשבוע האחרון, קניה ווסט התקשר אליי בקשר לארוחת ערב במאר-א-לאגו. זמן קצר לאחר מכן, הוא הופיע באופן בלתי צפוי עם שלושה מחבריו, שלא ידעתי עליהם דבר", כתב טראמפ. "אכלנו ארוחת ערב ביום שלישי בערב עם חברים רבים שנכחו בפטיו האחורי. הארוחה הייתה מהירה וחסרת אירועים. לאחר מכן הם יצאו לשדה התעופה".

ווסט לעומת זאת, פרסם ביום חמישי בטוויטר סרטון שבו טען כי טראמפ "ממש מתרשם מפואנטס", שהשמיע במהלך השנים שוב ושוב הערות אנטישמיות. טראמפ מנגד, הצהיר ביום שישי כי "לא הכיר" את פואנטס וכי מטרת האירוח הייתה לפגישת עסקים ולמתן עצות פוליטיות. "אמרתי לו שהוא בהחלט לא צריך להתמודד לנשיאות, 'כל המצביעים שיש לך צריכים להצביע לטראמפ'", כתב הנשיא לשעבר ברשת החברתית. "בכל מקרה, הסתדרנו מצוין, הוא לא הביע אנטישמיות, והערכתי את כל הדברים היפים שהוא אמר עלי ב-'טאקר קרלסון'", הוסיף.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
"טראמפ ממש מתרשם מפואנטס". קניה ווסט/רויטרס
דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024. ללא, רויטרס
'כל המצביעים שיש לך צריכים להצביע לטראמפ'. דונלד טראמפ/רויטרס, ללא

ההתבטאויותיו האנטישמיות האחרונות של ווסט הביאו לכך שחברות שהוא היה קשור אליהן - כולל אדידס ובלנסיאגה - החליטו לנתק את יחסיהן עמו. הוא השמיע הצהרות דומות רבות במהלך השנים, כולל הצהרות שעבדות הייתה "בחירה" ו"גזענות היא מושג מיושן".

פואנטס נחסם ברוב פלטפורמות המדיה החברתיות הגדולות בגלל הרטוריקה הלאומנית הלבנה שלו. כמו כן, הוא נכח בשטח הקפיטול בערב הפריצה אליו, והוא קידם את הטענות הלא מבוססות של טראמפ על הונאה בבחירות 2020. הוועדה הנבחרת של בית הנבחרים החוקרת את אירועי 6 בינואר פרסמה זימון לפואנטס בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully