וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל יתחיל בשבוע הבא את הגיוס ליחידות הקרביות

עודכן לאחרונה: 2.12.2022 / 8:23

מה השמות הכי נפוצים בקרב המתגייסים החדשים? מאיזו מדינה מתגייסים הכי הרבה עולים חדשים? כמה נשים יתגייסו, כמה גברים? מה היא לשכת הגיוס הכי עמוסה? ומי המתגייס הכי מבוגר במחזור הקרוב?

בווידאו: מתגייסים מחזור אוגוסט 2021 בבקו"ם/צילום: ראובן קסטרו

צה"ל הודיע היום (שישי) כי בשבוע הבא יחל הגיוס ליחידות הקרביות של מחזור נובמבר - דצמבר 2022. מחזור הגיוס יסתיים ב-5 בינואר. במהלך השבועות הקרובים צפויים אלפי מתגייסים ומתגייסות לפקוד את אתרי הגיוס ברחבי הארץ. בין המתגייסים, גברים ונשים המיועדים לשירות בתפקידי לוחמה שונים.

מצה"ל נמסר כי כ- 64% מהמתגייסים במחזור הקרוב הם גברים, בעוד ש-36% הן נשים. כמו כן, במחזור הקרוב צפויים להתגייס 643 עולים חדשים, כשרובם יגיעו מארצות הברית, רוסיה, אוקראינה, אתיופיה וצרפת.

64.35% מהמתגייסים הטריים צפויים להחל את דרכם בצה"ל ולעבור את שרשרת החיול בבסיס תל השומר. 20.21% יגייסו בחיפה, 19.18% בירושלים, 15.85% בבאר שבע, ולבסוף 9.11% מהמתגייסים יתחלו את שירותם הצבאים בטבריה.

גיוס נובמבר חיל רגלים, נובמבר 2014. דובר צה"ל
64% מהמתגייסים הם גברים, 36% הן נשים/דובר צה"ל

עוד נמסר כי חמשת השמות הכי נפוצים בקרב מתגייסים גברים במחזור הקרוב הם דניאל, אורי, רועי, איתי ועמית. בעוד חמשת השמות הנפוצים ביותר למתגייסות הם נועה, מאיה, אגם, רוני ועדי. המתגייס הצעיר ביותר במחזור יהיה בן 17 ושבעה חודשים, והמבוגר ביותר יהיה בן 27.

בשבוע האחרון, התגייסו לראשונה מלש"בים ומלש"ביות לגדוד "פנתר" החדש שהוקם השבוע. גדוד אשר משתייך לחיל הגנת הגבולות, בזרוע היבשה. הגדוד, אשר הוקם בעקבות צורך שעלה במבצע "שובר גלים", יהיה אמון על הגנה במרחב התפר בשגרה ובחירום, במקומם של כוחות המילואים שהוקפצו לתעסוקה מבצעית ממושכת בעת המבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully