וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת השוטרים, ההתבדחות והברכה: תיעוד רגעיו האחרונים של יואל להנגהל לפני שנרצח

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 22:58

בסרטון ממצלמת הגוף של אחד השוטרים שהגיעו לזירה בקריית שמונה כשעה לפני שהצעיר נדקר למוות, ניתן לראות את להנגהל עם חבריו אחרי הקטטה הראשונית. בן ה-18 כבר עם חתך מתחת לעינו, כשחבריו מספרים לשוטרים מה קרה קודם לכן, ומנסים להרגיע את חברתו

בווידאו: תיעוד רגעיו האחרונים של יואל להנגהל/צילום: ערוץ 13

תיעוד חדש מרגעיו האחרונים של הצעיר בן ה-18 יואל להנגהל, שנדקר למוות לפני כחודש בקריית שמונה, פורסם הערב (חמישי) בחדשות 13. בסרטון ממצלמת הגוף של אחד השוטרים שהגיעו למקום אחרי קריאה על קטטה, ניתן לראות את להנגהל כבר עם חתך מתחת לעין, לאחר אירוע האלימות שהתרחש קודם לכן.

יואל ניסה להסביר לשוטר מה בדיוק קרה לו, וחברו מתרגם. החבר טען כי יואל סבל לא פעם מהתנכלות בגלל מוצאו, ולצידם ישבה חברתו, מודאגת שהחבורה השנייה תחזור לסגור את החשבון. בסרטון מתחקרים השוטרים את הנערים במשך דקות ארוכות עד שהם משוכנעים שהאירוע נגמר. "טוב שזה נגמר ככה, כי אחר כך בסוף מישהו היה מקבל איזה סכין", אמר אחד מהם, ואחר כך אפילו התלוצץ עם להנגהל: "ברוך הבא לישראל".

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"ברוך הבא לישראל". יואל להנגהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד ליעד אדרי, צעיר בן 21 מקריית שמונה, בגין רצח להנגהל. מכתב האישום עולה כי הקטטה פרצה לאחר שילדים שהגיעו למקום הטרידו את להנגהל וחברתו. כתוצאה מכך, להנגהל ספג חבלות בפניו ואחת השיניים שלו נשברה. המשטרה הוזעקה למקום ופיזרה את הנוכחים, אך בהמשך חזרו לשם להנגהל וחבריו, וכן צעירים נוספים.

במקום התפתח עימות שבמהלכו אדרי, שלפי כתב האישום הגיע למקום עם סכין מוסתרת בשרוול חולצתו, נופף בידו השמאלית וצעק לעבר להנגהל וחבריו: "אף אחד לא מרביץ לילד קטן". לאחר מכן, דקר את להנגהל בבטנו, ועזב את המקום. זמן קצר לאחר מכן שב לזירה ובעט בלהנגהל, שהתמוטט על הרצפה, ונמלט מהמקום. לפי כתב האישום, אדרי ולהנגהל לא הכירו אחד את השני לפני האירוע.

למרות מספרם הרב של המעורבים בקטטה, היה ברור כי אדם אחד הוא שדקר את להנגהל, ודקירה זו היא שגרמה למותו. במהלך החקירה, המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר בחשד ששיבש את החקירה. על פי החשד, פעולות שביצע השוטר, הקשורות לאדרי, נועדו כדי להסתיר מידע חשוב לגבי אחד החשודים ברצח, שהוא בן זוגה לשעבר של בתו. כמו כן, מפקד המחוז הצפוני במשטרה הדיח את מפקד תחנת קריית שמונה מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully