וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת: אלמוני ניסה להכניס ילדה בת 9 לרכבו בתל אביב

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 20:28

בת תשע סיפרה לאמה כי בעת שרכבה על אופניה בצפון תל אביב, אלמוני ניסה למשוך אותה מידה ולהכניסה לרכבו. האם הגישה תלונה במשטרה, שפתחה בחקירה והחלה בסריקות במרחב

בווידאו: ניסיון חטיפה בטבריה/מערכת וואלה NEWS

בת תשע מצפון תל אביב התלוננה הערב (שלישי) כי אלמוני ניסה להכניס אותה לרכבו בעיר - כך פורסם ברשת 13. הילדה הצליחה להימלט, והמשטרה פתחה בחקירת המקרה ובסריקות במרחב.

אמה הגישה תלונה למשטרה, לאחר שבתה סיפרה לה על שגבר זר ניסה לתפוס אותה בידה כשרכבה על אופניים. המשטרה בהתאם פועלת לבדיקת המקרה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
בבדיקת המשטרה: אלמוני ניסה להכניס בת 9 לרכבו בתל אביב. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

בתחילת החודש, גבר בן 51 נעצר בחשד שניסה על רקע לאומני לחטוף אישה בעיר אבריה. הוא נעצר ביישוב יפיע הסמוך לנצרת, והחקירה הועברה לידי שב"כ. האישה, צעירה בשנות ה-20 לחייה, התקשרה למשטרה ודיווחה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בצפון טבריה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר עצרו את הגבר החשוד והביאו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה.

בתחילת חודש יולי התרחש ניסיון חטיפה נוסף; נערה בת 16 בפרדס חנה דיווחה כי אלמוני חטף אותה וניסה להכניסה לתא המטען של רכבו וכשלא הצליח נמלט מהמקום. אלכס מוזגובוי, תושב כרכור, הואשם ויוחסו לו עבירות ניסיון חטיפה ותקיפה סתם של נערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully