וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק נגד בעל עסק בקריית מוצקין החשוד בתקיפת פקח עירייה ייפתח מחדש

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 1:04

בהמשך לפניית וואלה תמשיך המשטרה בחקירת התיק שכבר נסגר בשל "חוסר ראיות". "נחקור את המקרה ביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשה"

בעקבות פניית וואלה, פתחה המשטרה מחדש את התיק כנגד בעל העסק בקריית מוצקין שלפי החשד תקף פקח עירייה לפני כשבועיים. התקיפה, החלה לאחר שהפקח הגיע לבית העסק, פיצרייה, על רקע מכירה של ירקות על הכביש מטעם בית העסק. התיק, נסגר בעילת "חוסר ראיות" בהחלטת תחנת זבולון של משטרת ישראל. זאת, על אף ששוטרים הוזעקו לעסק ולמרות שבמהומה שהתפתחה במקום אביו של הצעיר על פי החשד גידף את הפקחים, השוטרים ואת ראש העיר.

הפקח שחש ברע הועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה לבדיקות, בעוד שהמשטרה אזקה ועצרה את מנהל העסק, העבירה אותו לתחנת זבולון לחקירה ואף הביאה אותו למחרת לבית משפט בבקשה להאריך את מעצרו. השופט ששחרר אותו קבע כי קיים חשד סביר שביצע את העבירה.

באירוע דומה שבוע קודם לכן, הותקף פקח של המועצה המקומית זיכרון יעקב במשרדו, על ידי בנו של בעל העסק. הוא נעצר בידי שוטרי זכרון יעקב, נחקר ושוחרר בתנאים בתחנה, מבלי שהובא לבית משפט.

ראש העיר קריית מוצקין, שבעקבות האירוע נערכה הפגנה מול ביתו, והבטיח כי "לא ייכנע לאיומים", בחר שלא להגיב על סגירת התיק. הפקח המותקף אסף דוידוביץ מסר לוואלה בתגובה, "חבל לי שמשטרת ישראל שוב בוחרת להתעלם ממקרי אלימות שנעשים כנגד עובדי ציבור, רף הענישה וההרתעה חייב להשתנות נוכח מקרי האלימות בכבישים וברחובות בשבועות האחרונים".

ייפתח מחדש התיק נגד בעל העסק בקריית מוצקין שחשוד בתקיפת פקח עירייה. עיריית קריית מוצקין, אתר רשמי
ראש עיריית קריית מוצקין הבטיח כי "לא ייכנע לאיומים". הפוסט של ראש העיר חיים צורי/אתר רשמי, עיריית קריית מוצקין
ייפתח מחדש התיק נגד בעל העסק בקריית מוצקין שחשוד בתקיפת פקח עירייה. עיריית קריית מוצקין, אתר רשמי
התיק נסגר בעילת "חוסר ראיות" בהחלטת תחנת זבולון של משטרת ישראל. תיעוד מהאירוע/אתר רשמי, עיריית קריית מוצקין

לפניית וואלה, ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, וכלפי עובדי ציבור בפרט. מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, במהלכה נעצר חשוד במעשה. בהתאם לחומרי החקירה והתשתית הראייתית שהושגה, נגנז התיק. לאחר בחינה מחודשת, הוחלט על פתיחת התיק מחדש. נוסיף ונחקור את המקרה ביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשה". עוד הוסיפה המשטרה בתגובתה כי "באשר לתיק שמנוהל בתחנת זיכרון יעקב הרי שעל פי שיקול הדעת המוקנה לקצין משטרה, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים כאשר החקירה בעניינו נמשכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully