וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעל עסק בשוק מחנה יהודה העלים הכנסות בשווי 3.8 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 21:22

בעקבות חשד שהעלים הכנסות והעסיק עובדים ללא תלוש משכורת ותשלום מס, נעצר בעל עסק בשוק בירושלים. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ונקבעה לו ערבות בסך 500 אלף שקל. מהחקירה עלה כי החשוד לא ניהל את ספרי הנהלת החשבונות שלו כנדרש

בווידאו: טראמפ לא שילם מס הכנסה ב-10 מ-15 השנים האחרונות/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בעל עסק למכירת פירות וירקות בשוק מחנה יהודה שבירושלים נעצר בחשד שהעלים הכנסות באמצעות העסקת עובדים "בשחור" והקטנת קניות בסך של 3.8 מיליון שקלים. החשוד, שבתאי מוכתר, שוחרר היום (שני) בתנאים מגבילים, ונקבעה לו ערבות בסך 500 אלף שקלים.

ממצאי החקירה עלה חשד כי מוכתר לא ניהל ספרי הנהלת חשבונות כנדרש, לא דיווח על קניות בסך 3 מיליון שקלים שביצע בשוק הסיטונאי, כדי לא לדווח על המכירות שביצע ובכך להעלים הכנסות. בנוסף הוא חשוד שהעסיק עובדים באופן לא חוקי, ללא הוצאת תלושי שכר וללא דיווח ותשלום מס.

שוק מחנה יהודה, ירושלים, 25 באפריל 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
שוק מחנה יהודה בירושלים. אפריל 2021/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

בשבוע שער נחקר ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה-הכהן, יחד עם אשתו במשך שעות ברשות המסים בחשד לעבירות מס שביצעו. בסיום החקירה השניים שוחררו בתנאים מגבילים. בפוסט בפייסבוק התייחס שאמה-הכהן לחקירה. "אין לי מה להסתיר - לא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית רמת גן או על תפקידי הציבוריים הקודמים", כתב. "החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת על כל חבר כנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully