וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איראן איימה "לכלוא ולענות" את בני משפחותיהם של שחקני הנבחרת

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 9:50

ב-CNN דווח כי על פי גורם המעורב באבטחת המשחקים בקטאר, סוכנים של משמרות המהפכה פנו לשחקנים, לאחר שלא שרו את ההמנון בפתח משחקם הראשון של אנגליה, ואיימו כי אם לא יעשו זאת לפני משחקם עם ארה"ב היום - יופעלו סנקציות אלימות נגד המשפחות

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

איראן איימה ב"כליאה ועינויים" על בני משפחותיהם של שחקני הנבחרת, אם לא "יתנהגו כשורה" לפני המשחק נגד ארצות הברית היום (שלישי) - כך דווח ב-CNN, על פי מידע מגורם המעורב באבטחת המשחקים.

על פי הגורם, לאחר סירובם של השחקנים לשיר את ההמנון לפני המשחק הראשון במונדיאל, נגד אנגליה, פנו אליהם גורמים במשמרות המהפכה בבקשה לתאם פגישה, במהלכה איימו שיופעלו "אמצעי אלימות ועינויים" כלפי בני משפחותיהם, אם הם לא ישירו את ההמנון. לפני המשחק השני, נגד וויילס, בו ניצחה איראן 0-2, השחקנים שרו את ההמנון.

שחקני נבחרת איראן שרים את ההמנון. Richard Heathcote, GettyImages
שחקני איראן שרים את ההמנון/GettyImages, Richard Heathcote

הגורם הוסיף כי בקטאר נמצאים עשרות סוכנים של משמרות המהפכה, שדואגים לעקוב אחר השחקנים, עליהם נאסר להתרועע מרחובות מחוץ לאצטדיונים, או להיפגש עם זרים. על פי הגורם, גורמים במשמרות המהפכה נפגשו גם עם מאמן הנבחרת הפורטוגלי, קרלוס קיירוש.

על פי הגורם, לפני המונדיאל פעלו במשמרות המהפכה בטקטיקה שונה, והבטיחו לשחקנים צ'ופרים, דוגמת מכוניות חדשות. לאחר ההשפלה שחוו כשהשחקנים לא שרו את ההמנון, שונתה הגישה. על פי דיווחים האיראנים שלחו לפני המשחק מול וויילס אוהדים "שתולים" ליציעים, כדי ליצור מצג של תמיכה באיראנים. הגורם מוסיף כי לפני המשחק מול ארה"ב מתכננים האיראנים לשלוח עוד אלפי "שתולים" ליציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully