וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סיעת נעם: "לא דרשתי בהסכמים הקואליציוניים לבטל את מצעדי הגאווה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 14:55

ח"כ אבי מעוז הגיב לביקורת החריפה שגרר ההסכם עם הליכוד מצד מפלגות השמאל והמרכז ואמר: "כשאני מדבר נגד, אני לא נגד אדם מסוים אלא נגד תופעות ודעות" בהסכם בין הצדדים הוחלט כי מעוז יעמוד בראש רשות חדשה ל"זהות לאומית-יהודית" ויכהן כסגן שר במשרד רה"מ

בווידאו: יו"ר סיעת נעם: "לא דרשתי בהסכמים הקואליציוניים לבטל את מצעדי הגאווה"/ערוץ הכנסת

יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז אמר היום (שני) כי בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם הליכוד אין סעיף הדורש לבטל את מצעדי הגאווה, והדגיש כי אף לא העלה את הנושא. "אני אוהב כל אחד ואחד מישראל, ולא מישראל. את דעותיי השמעתי עשרות פעמים. כשאני מדבר נגד, אני לא נגד אדם מסוים אלא נגד תופעות ודעות ואמשיך בכך מתוך אהבה", אמר מעוז במסיבת עיתונאים שכינס.

מעוז הגיב לביקורת החריפה שגרר ההסכם עם הליכוד מצד מפלגות השמאל והמרכז ואמר: "אני מודע לכל קולות הנהי והדאגה, והשיימינג כלפיי לצד אהדה גדולה. אני פונה מכאן לכל עם ישראל - אל תבלבלו. אין מה לדאוג. אחיכם ובשרכם אנוכי. באתי לשרת על פי אמונתי ודעותיי ואמשיך בכך בנחישות".

הוא הודה לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו והדגיש את פועלו הפוליטי בעבר. "אתמול חתמנו על נספח להסכם הקואליציוני עם הליכוד. מבחינתי האחראיות על נתיב היא סגירת מעגל", ציין. "אני קשור למאבק ההירואי של אסירי ציון לעלות לארץ. כתוצאה ממאבקנו אז וכתוצאה ממאבקם של אחרים רבים נפלו חומות הברזל של ברית המועצות לשעבר ועלייתם של למעלה ממיליון יהודים הפכה למציאות קיימת. מודה לראש הממשלה המיועד על ההזדמנות שהוא נותן לי להיות חלק מהתהליך המופלא הזה", אמר מעוז.

נחתם הסכם בין הליכוד לבין סיעת ׳נעם׳ לפיו תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה ח״כ אבי מעוז 27 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
מעוז ונתניהו, אתמול/אתר רשמי, ללא

לפני מסיבת העיתונאים של יו"ר נעם הוא ספג מתקפה מיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בעניין חוק השבות. "אבי מעוז אמר שחוק השבות גורם לכך שנכנסים לפה אלפי עולים לא יהודים. הוא הולך להיות אחראי על נתיב. המינוי שלו זה חסימת נתיב העלייה לישראל", אמר ליברמן. "בצה"ל יש אלפים שמשרתים ואינם יהודים על פי ההלכה, מבחינתי הם הרבה יותר יהודים מתלמידי ישיבת פונביז'".

בהסכם שנחתם אתמול בין הליכוד לנעם הוחלט בין היתר על הקמת רשות לזהות לאומית-יהודית - שבראשה יעמוד ח"כ מעוז. בנוסף, הוא יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה שיהיה אחראי גם על הארגון "נתיב" ועל יחידות נוספות.

המינוי של מעוז לסגן שר נועד לאפשר לקואליציה "ראש שקט" סביב חקיקה פרטית שתקודם בכנסת. בליכוד חששו כי ח"כ מעוז, שמוביל קו חריף נגד הקהילה הגאה ומייצג עמדה קיצונית בנושאי דת ומדינה, יאתגר את הקואליציה בהצעות חוק והעדיפו למנות אותו לסגן שר. כך, הוא לא יוכל לקדם הצעות חוק בוועדות או במליאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully