וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצפון ועד המרכז: עשרות ק"ג של חבילות סמים נפלטו לחופים

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 14:49

עשרות שקיות, שבהן חומר החשוד כחשיש, נפלטו לחופי געש, נהריה, חיפה, טירת כרמל זכרון יעקב וחדרה. במקביל, התקבל דיווח על חפץ חשוד שצף מול חופי תל אביב - בדיקה העלתה שמדובר באבוב שבתוכו חבילות סמים נוספות

עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם נפלטו לאורך חופי הארץ. 26 בנובמבר 2022/דוברות משטרת ישראל

עשרות שקיות שמכילות סמים נשטפו (הבוקר) שבת לחופי ישראל. השקיות נמצאו מול חופי געש, נהריה, חיפה, טירת כרמל זכרון יעקב וחדרה. יתרה מזאת, מול חופי תל אביב השקיות נמצאו בתוך אבוב, לאחר דיווח על חפץ חשוד בים. כוחות משטרה שהגיעו למקום גילו 40 חבילות ארוזות של חשיש בתוך האבוב.

שוטרי החופים העבירו את כל הממצאים להמשך בדיקה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי, וממשיכים לסרוק את קו החוף כדי למצוא חבילות נוספות.

עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם נפלטו לאורך חופי הארץ. 26 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
חבילות סמים שנמצאו בחוף. הבוקר/דוברות משטרת ישראל
עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם נפלטו לאורך חופי הארץ. 26 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
חבילות סמים שנמצאו בחוף. הבוקר/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר נמצאו עשרות ק"ג של חשיש במחסן ביתה של אליס דיין, סבתא לנכדים תושבת חיפה בת 77. בחשד דומה נעצר עמה גם שמעון משה בן שמחון, תושב העיר בן 49 המתגורר בשכונה סמוכה במרחק כמה מאות מטרים מביתה של דיין.

בפשיטה על ביתה של בת ה-77, אלמנת צה"ל ואזרחית ותיקה בעיר - נתפס בין הק"ג הרבים של הסמים גם אקדח. נוכח כלל הממצאים היא נעצרה, בין היתר בחשד לעבירות של החזקת סמים ונשק, וקשירת קשר לפשע.

בן שמחון נעצר גם הוא, בחשד למעורבות בקשר עברייני ובסחר בסמים. הבוקר, בבית משפט השלום בחיפה, ביקשה המשטרה את הארכת מעצרם ב-7 ימים תוך שהודיעה כי לפרשיה הזו יש שותפים נוספים וכי צפויים מעצרים נוספים. על פי החשד שני העצורים הופעלו על ידי עבריינים ואלה טרם נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully